Beantwoord

GPS Karoo 2 geeft in België geen gps af voor live tracking, hoe los ik dat op?

  • 19 May 2022
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

In mijn GPS (Karoo 2 van Hammerhead) zit een prepaid kaart zodat ik , als ik alleen fiets, te volgen ben. Ook wel live tracking genoemd.

In Nederland werkt dat prima. Echter, bij fietstochtjes naar België werkt na enige kilometers in België de tracking niet meer. 

Ik heb al wat zitten zoeken op dit forum. Het zou kunnen zijn dat de APN-instelling niet goed staat. Die staat nu op ‘KPN/Hi 4GLTE Mobiel Internet' (KPN4G.NL), misschien moet deze naar ‘KPN/Hi Mobiel Internet’ (portalmmm.nl). Of misschien zelfs naar nog een andere (die zal ik dan handmatig moeten toevoegen).

Kan dit bevestigd worden op dit forum?

Alvast bedankt.

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 22 May 2022, 09:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Is data roaming wel geactiveerd in het apparaat?

Jazeker. Staat gewoon aan. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @JanK52!

Ik zou inderdaad portalmmm.nl gebruiken.

Als het hiermee nog niet werkt, dan kan ik even een kijkje achter de schermen nemen. Zou je in dat geval jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer aan je forumprofiel willen toevoegen? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Laat even weten of je dit gedaan hebt.

Beste Denise,

Bedankt voor de bevestiging.

Vandaag getest en het werkt.

 

Reputatie 7
Badge +17

Super dat het werkt!