Beantwoord

GPS tracker werkt niet

  • 13 January 2020
  • 9 reacties
  • 737 keer bekeken

Hallo

Ook ik heb een gps tracker die ik maar niet aan de praat krijg.

Ik mijn gsm zie ik APN Internet staan.

Maar ik krijg geen info terug van de tracker.

Niet eens een sms.

En er staat genoeg beltegoed op.

 

Wie kan mij verder helpen.

Gr jeroen

icon

Beste antwoord door Jeroen de pd5cw 4 February 2020, 19:10

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Jeroen de pd5cw. Van harte welkom hier. Ik heb geen verstand van GPS trackers, maar de APN is als het goed is: 'internet'. De APN 'portalmmm.nl' zou inderdaad ook nog moeten werken. Welk merk/type GPS tracker heb je aangeschaft? Dan kan ik eens kijken naar de handleiding. Misschien haal ik daar nog iets uit waarmee je jouw GPS tracker kunt instellen. 

Reputatie 6
Badge +9

`Hallo @Jeroen de pd5cw. Ik zie dat ik geen reactie meer heb gekregen. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Is het nog gelukt? 

Ooo ja hallo

Ja deze werkt inmiddels.

Bedankt voor de reactie.

Reputatie 6
Badge +9

Dat is goed om te lezen, @Jeroen de pd5cw. Hoe heb je de tracker uiteindelijk aan de praat gekregen? :slight_smile:

Door een sms naar het nummer van de prepay te ssturen met een bepaald commando wat in de beschrijving stond.

Die toch best onduidelijk was.

Maar is gelukt.

Kan mijn auto nu volgen.

 

Gr jeroen.

Reputatie 6
Badge +9

Fijn dat het op die manier toch nog is gelukt, @Jeroen de pd5cw. Dank voor het delen!

Hallo Jeroen, 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg geen antwoord van mijn sim kaartje via SMS. De apn staat goed, mijn sim kaartje heeft geen inlog code en er staat genoeg geld op. 

Ik weet mij geen raad meer. 

Als ik naar sim kaartje bel, zou ik via Google een locatie moeten krijgen, werkt ook niet. 

 

Groetjes Erik 

@Natasja jij mag natuurlijk ook reageren op mijn vraag.

 

Groetjes Erik 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @ErikMoer. Wat lastig dat het niet lukt. Ik heb je netwerkinstellingen gecontroleerd. Die staan in ieder geval goed. Welk merk/type GPS tracker heb je? Heb je die handleiding er al eens bij gepakt? Ik kijk graag mee. 

Reageer