GPS-tracker werkt niet met Prepaidkaart

  • 30 September 2019
  • 6 reacties
  • 399 keer bekeken

Tracker gps reageert niet op apn wat ik ook invul status op app niet ingeschakeld als ik een bericht erheen stuur laat hii positie bij maps zien maar bij de app staat hij uit waarschijnlijk klopt apn niet zit nu prepaid kaartje kpn in

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Buffy75. Ik ben geen expert op het gebied van GPS trackers, maar ik weet wel dat de APN van KPN 'internet' is. Wat heb je ingesteld?
Heb internet en de andere geprobeerd krijgt geen reactie heb wel niet van te voren met kaartje gebeld kan dat de oorzaak zijn
Portalmmm.nl
Reputatie 7
Badge +25
Heb internet en de andere geprobeerd krijgt geen reactie heb wel niet van te voren met kaartje gebeld kan dat de oorzaak zijn
Je hebt dus niet eerst met het kaartje gebeld? De simkaart moet wel geactiveerd worden door ermee te bellen, dus dat kan de oorzaak zeker zijn. Advies: plaats de simkaart in een mobiele telefoon en bel er een keer mee.

Portalmmm.nl
internet 🙂
Ga ik in weekend doen er mee bellen kan wel bericht sturen naar tracker en ontvang dan gps cordinaten kan dan via maps kijken waar die is maar als ik via de app wil gaan zegt die tracker is uitgeschakeld lampjes branden wel

Hi,

ik heb het zelfde probleem met een GPS tracker. De tracker kan alleen in gprs (G2) communiceren. In de handleiding staat dat ik dit via mijn telefoon moet instellen maar Volgens mij gelden deze settings alleen voor mijn telefoon en niet de sim kaart. Kan kpn mijn sim kaart misschien forceren op 2g te werken?Â