Vraag

GPS-tracker zegt dat hij niet aanstaat

  • 2 December 2021
  • 7 reacties
  • 59 keer bekeken

Hoi, ik heb dezelfde probleem, heb een GPS tracker gekocht een TKstar, kan hemniet aan de praat krijgen. geen reactie terug. heb een kpn prepaid erin, pincode uit , apn staat op internet.

genoeg beltegoed. bij instoppen simkaart wel GPS, (blauw lampje knippert) maar orange lampje niet.

wat doe ik verkeerd ??

 

Die tracker van mij reageert alleen op berichten en kan niet live volgen zegt dat hij niet aanstaat  

Wie kan mij helpen 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Eric Fireblade Welkom op het forum.

Er irritant dat je GPS tracker niet werkt. In dit soort situaties ben ik wel vaak beperkt in mijn mogelijkheden. 

Wat ik graag voor je controleer is of qua instellingen alles goed staat, zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen met het mobiele nummer waar het om gaat? 

Mocht aan onze kans alles goed staan, dan durf ik niet te zeggen waar het aan kan liggen, maar wellicht dat een andere forumgebruiker dan nog een idee heeft! :)

Heb hem ingevuld 

Ik hoor het wel 

Reputatie 7
Badge +15

@Eric Fireblade Kan het zo zijn dat het ingevulde nummer niet het prepaid nummer is? 

Het ingevulde nummer zit een abonnement aan verbonden 

Even voor de duidelijkheid 

Het betreft een gps tracker van tk star  de tks-1

En geeft aan   ( gps  offline  ) 

Op berichten reageert hij wel.

Reputatie 7
Badge +15

@Eric Fireblade Helder, dan heb ik wel het juiste nummer gecontroleerd en staat op het netwerk alles juist ingesteld. 

Ik begrijp dus ook dat de simkaart wel reageert op berichten, dit zal zeer waarschijnlijk ook betekenen dat de simkaart in een telefoontoestel wel werkt. 

Op de website van TK star kom i de TKS-1 niet direct tegen, maar ik vermoed dat het een instellingen in het apparaat zal zijn. 

Ik heb geprobeerd om mn admin nr te wijzigen en dat krijg ik ook niet voor elkaar omdat hij ofline is 

Ik denk dat ik gewoon een nieuwe koop 

In ieder geval hartstikke bedankt