Gratis 1GB bundel?

  • 18 November 2019
  • 6 reacties
  • 216 keer bekeken

ik heb ook vragen over die 1 GB gratis bundel. 

krijg die alleen als je nu opwaardeert of ook gewoon?

en stopt het als de bundel op is ?of schrijft hij daarna meteen je beltegoed af?

wie weet het antwoord hierop. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@mausgro Bedankt voor je reactie. Deze gratis 1GB databundel is alleen beschikbaar voor klanten die hinder hebben ondervonden en een SMS hebben ontvangen. Je bestelt de bundel zelf door 'BUNDEL' te sms-en naar 1515. Je ontvangt een sms wanneer de bundel actief is. Ook ontvang je bericht op het moment dat je je bundel opgebruikt hebt, zodat je tijdig weet wanneer je minder moet gaan internetten of moet stoppen met internetten. 

Reputatie 7
Badge +15

@mausgro Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

hee Rutger, het was er even bij ingeschoten. 

toch nog een vraagje,

moet ik mijn mobiele gegevens aan zetten voor die bundel?

Reputatie 7
Badge +15

@mausgro Op het moment dat je de bundel hebt aangezet dan moet mobiele data inderdaad wel aan staan om de bundel te kunnen gebruiken, anders zal internet op het toestel alleen werken via de wifi verbinding. 

oké, dankjewel 

Reputatie 7
Badge +15

@mausgro Graag gedaan natuurlijk. Mocht je nog verdere vragen hebben dan hoor ik dit graag.