Gratis beltegoed na registratie

• 30 december 2018
  • 7 reacties
  • 319 keer bekeken

Lukt niet om gratis beltegoed te verkrijgen na registratie met mob.nummer ******* met simnummer ********* ?????

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Oskeh, welkom op het Forum en nog de beste wensen!

Wat lastig dat je hier niet doorheen komt.. Je krijgt € 2,50 op het moment dat je de simkaart activeert, en € 7,50 als je je registreert via KPN ID bij MijnKPN. Ik heb even gekeken, maar zie bij het 06-nummer nog geen gegevens ingevuld dus het lijkt erop dat die registratie (nog) niet voltooid is. Zou je willen controleren of dat goed gegaan is? Alle informatie hierover kan je vinden op onze website.

Mocht dat wel goed zijn gegaan en het is er nog niet bijgeschreven (binnen een uur op werkdagen), laat het dan even weten. Dan help ik je graag verder!
Hallo,

wij hebben het ook nog niet geregeld kunnen krijgen dat die €7,50 er bij komt te staan.
volgens mij ben ik juist aangemeld maar zeker weten doe ik niet.
zou hier naar gekeken kunnen worden.

groetjes
Reputatie 7
Badge +19
@Niek-1, ik heb zojuist gereageerd op je privéberichtje 😉
Goede avond, Ik lees gelukkig maar tevens helaas dat ik niet de enige ben die het niet voor elkaar krijgt de € 7,50 beltegoed door registratie opgewaardeerd te krijgen. Heb mi alle stoppen correct doorlopen. Aub hulp
Reputatie 7
Badge +19
@Niek-1, helaas heb ik geen reactie meer gehad. Is het jou inmiddels gelukt?

@van Stratum, helaas ben je inderdaad niet de enige! Ik kijk graag mee of alle gegevens die we nodig zijn ingevuld zijn in het systeem. Hiervoor heb ik enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met 06-nummer en simkaartnummer? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
@Susan_ Zojuist gedaan.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @van Stratum, bedankt voor de gegevens. Ik zie dat het tegoed van € 7,50 gisteravond is toegevoegd! Dat is dus alsnog goed gegaan. Je kan het opvragen via *107# (bonustegoed), en gebruiken om te bellen, sms'en en internetten. Je kan hier helaas geen bundels mee aanschaffen.

Reageer