Beantwoord

Gratis beltegoed niet bijgeschreven

• 22 september 2018
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik ook niet gratis beltegoed 2.50 wel. Maar de rest niet wat is dit heb ook aankomen maar prepaid ook. Maar op prepaid volg de stappen nee hoor. Ben goede als zeg van me zelf. Dus pleas zet het recht..

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 september 2018, 15:44

Hallo, dank voor je antwoord. Ik wil vragen om de huisregels van dit Forum te respecteren en geen scheldwoorden te gebruiken. Daarom heb ik hier ook een sterretje (*) bij neergezet. Verder begrijp ik dat je de melding krijgt dat niet alle gegevens zijn ingevuld. Die melding komt er niet voor niks denk ik.. Heb je de registratie van KPN ID voltooid en de volgende gegevens in MijnKPN ingevuld (zou je dit willen controleren).

- Voor en achternaam
- Postcode, straatnaam en huisnummer
- E-mail adres
- Contact 06-nummer

Als je inderdaad alles hebt ingevuld kan ik het tegoed alsnog toekennen. Ik heb dan wel je 06-nummer nodig. Wil je die dan invullen in jouw Forum profiel?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Musta eggy, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat je de € 2,50 niet hebt ontvangen. In principe wordt die geactiveerd als je het simkaartje in gebruik neemt. Op het moment dat je het nummer in MijnKPN registreert krijg je de € 7,50 extra. Dit tegoed kan je opvragen door te 'bellen' met *107# (normale tegoed via *101#). Wil je controleren of je dit al hebt ontvangen? Zo niet, dan ga ik voor je kijken. Vul dan jouw Forum profiel aan met het 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen).
Luister. 2.50 wel. 7.50 niet. Ik *107# kijk maar staat niet heb alles ingevuld. * gewoon. Daarom. Over gestapt. Gebruik die simkaart maar ga niet beltegoed halen. Koop me bundels ander providers of beltegoed. En als je zegt heb wel gekregen *
. 7.50 niet gehad. Weel 2.50

*Admin: verwijderd i.v.m. Forumregels
Reputatie 7
Badge +20
Hallo, dank voor je antwoord. Ik wil vragen om de huisregels van dit Forum te respecteren en geen scheldwoorden te gebruiken. Daarom heb ik hier ook een sterretje (*) bij neergezet. Verder begrijp ik dat je de melding krijgt dat niet alle gegevens zijn ingevuld. Die melding komt er niet voor niks denk ik.. Heb je de registratie van KPN ID voltooid en de volgende gegevens in MijnKPN ingevuld (zou je dit willen controleren).

- Voor en achternaam
- Postcode, straatnaam en huisnummer
- E-mail adres
- Contact 06-nummer

Als je inderdaad alles hebt ingevuld kan ik het tegoed alsnog toekennen. Ik heb dan wel je 06-nummer nodig. Wil je die dan invullen in jouw Forum profiel?
Reputatie 7
Badge +20
@Musta eggy, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat het alsnog toegekend is of kan ik je hier nog bij helpen?

Reageer