Beantwoord

Gratis extra prepaid tegoed opvragen via MijnKPN

  • 3 January 2020
  • 8 reacties
  • 306 keer bekeken

Ik heb het gratis extra prepaid tegoed van €7,50 aangevraagd in mijnKPN. Op het scherm volgt dan netjes een bevestiging, maar als ik dan het tegoed opvraag zit dit er nog steeds niet bij. Een inmiddels gekocht tegoed is wel direct zichtbaar. Hoelang duurt het voordat die beloofde €7,50 wordt toegevoegd?

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 January 2020, 11:20

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Met code *107# kan je het bonus te goed opvragen.

Reputatie 7
Badge +28

@Rob-dB

I Hoelang duurt het voordat die beloofde €7,50 wordt toegevoegd?

 

Dat duurt een klein uurtje. 

Je krijgt die 7,50 op de volgende manier: 

  • Vraag je extra beltegoed aan via MijnKPN. Dit kan gedaan worden door te kiezen voor Producten - selecteer het prepaidnummer en klik dan op Tegoed. Je kan dan Direct naar gratis tegoed aanvragen. Dit extra beltegoed wordt binnen 1 uur bijgeschreven. Je ontvangt hiervoor een sms’je ter bevestiging. 

Heb ik eindelijk mijnKPN draaiend, kun je er nog niet alles mee checken. Via *107# is leuk, maar dat prepaid kaartje zit in een personenalarm en dat hangt om de hals van mijn schoonmoeder. (met dat ding kun je niet bellen)

Moet ik dus dat ding open schroeven, kaartje eruit en dan in een gsm-toestel stoppen om te checken of KPN het beloofde tegoed heeft toegevoegd. En dan het kaartje weer terugzetten.

Lijkt mij praktischer om zodra al het tegoed op is om elders een prepaid aan te schaffen. Makkelijker kunnen ze het niet maken, helaas!

Reputatie 7
Badge +28

Heb je inmiddels wel een sms’je gehad ter bevestiging van de bijschrijving van de 7,50 beltegoed? 

 

Een sms'je op een personenalarm werkt niet. Ding heeft noch een keyboord, noch een beeldscherm.

Hangt om je hals in geval van nood. (zie push4care punt nl)

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Rob-dB, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In MijnKPN kan je helaas niet alles terugzien of opvragen wat betreft prepaid. Daarom hebben we sinds een tijdje de KPN Prepaid app. Hier is zowel je 'normale' tegoed als je bonus tegoed zichtbaar! Hieronder zie je een screenshot van hoe het eruit zou kunnen zien. Om de KPN Prepaid app te gebruiken dien je nog één keer een sms'je te kunnen aflezen van de simkaart (verificatiecode). Daarna is het niet meer nodig.

Wil je even laten weten of dit voor jou de oplossing is? 
 

 

 

Hi @Rob-dB, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In MijnKPN kan je helaas niet alles terugzien of opvragen wat betreft prepaid. Daarom hebben we sinds een tijdje de KPN Prepaid app
 

Nou, dan zou het wat klantvriendelijker van KPN zijn als ze deze mogelijkheid ook aan MijnKPN hadden toegevoegd. Nu wordt je weer gedwongen om er ook nog eens een aparte app te installeren.

Reputatie 7
Badge +21

@Rob-dB, we dwingen je nergens toe met deze app. Prepaid is alleen een heel ander product en heeft dus behoefte aan andere functies. Die worden in een andere app gegeven. Maar nogmaals, je bent niet verplicht om deze app te downloaden. Het zou alleen in jouw situatie misschien wel fijn zijn omdat je het prepaid simkaartje niet in een mobiel toestel gebruikt. 

Reageer