Beantwoord

Gratis prepaid tegoed niet ontvangen?

• 18 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb me nu al meerdere keren aangemeld voor die gratis €7,50 tegoed maar heb nog steeds niks gehad hoe kan dit
icon

Beste antwoord door Susan_ 20 augustus 2018, 16:22

Goedemiddag Hammie77, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je het gratis tegoed nog steeds niet hebt ontvangen! Heb je de registratie voor MijnKPN helemaal doorgelopen hiervoor? Op dat moment zou het namelijk (direct) toegevoegd moeten worden. Je vraagt dit bonustegoed wel op een andere manier op, via *107# (normaal gesproken via *101#). Wil je controleren of hier wel de € 7,50 staat?

Uiteraard wil ik het ook voor je controleren, wellicht dat het ook alweer verbruikt is en je het daardoor niet kan terugvinden. Wil je hiervoor je 06-nummer toevoegen aan je Forum profiel (bij persoonlijke opmerkingen), dan kijk ik het voor je na!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Hammie77, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je het gratis tegoed nog steeds niet hebt ontvangen! Heb je de registratie voor MijnKPN helemaal doorgelopen hiervoor? Op dat moment zou het namelijk (direct) toegevoegd moeten worden. Je vraagt dit bonustegoed wel op een andere manier op, via *107# (normaal gesproken via *101#). Wil je controleren of hier wel de € 7,50 staat?

Uiteraard wil ik het ook voor je controleren, wellicht dat het ook alweer verbruikt is en je het daardoor niet kan terugvinden. Wil je hiervoor je 06-nummer toevoegen aan je Forum profiel (bij persoonlijke opmerkingen), dan kijk ik het voor je na!
Reputatie 7
Badge +20
@Hammie77, ik heb geen reactie meer ontvangen. Heb je gecontroleerd of je het bonus tegoed hebt ontvangen, via *107#? Zo niet, dan help ik je graag nog verder!

Reageer