Beantwoord

Gratis prepaid tegoed van 7,50 niet ontvangen

  • 14 August 2019
  • 5 reacties
  • 292 keer bekeken

Ik heb net mijn prepaid geactiveerd, aangemeld bij MijnKPN en de stappen doorlopen voor het extra prepaid tegoed. Helaas zie ik nog steeds de 7,50 niet bij mijn tegoed staan op MijnKPN.

Als ik naar *107# bel, dan krijg ik de melding:

Beste klant, uw gratis registratie bedraagt op dit moment 7,5 euro. Groet, KPN

Ik vermoed dat hier mee wordt bedoeld dat ik 7,50 euro heb gekregen? Het is niet zo'n heel duidelijke melding 🙂

Ik kan helaas niet checken met de KPN Prepaid App, omdat KaiOS niet wordt ondersteund.

Titel moest natuurlijk 7,50 zijn, maar 8,50 mag van mij ook.

Admin: titel aangepast zodat het bedrag klopt
icon

Beste antwoord door PeterG 15 August 2019, 21:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi, het extra registratietegoed kun je alleen checken door te 'bellen' naar code *107#.

Ik vind de melding wel duidelijk, dat tegoed heb je dus inderdaad 😄

De laatste 0 valt kennelijk weg, maar 7,5 is rekenkundig toch hetzelfde als 7,50 ?? 😉

Dit tegoed is alleen geldig binnen Nederland. Het kan niet voor de aanschaf van bundels gebruikt worden.
Dat is op zich mooi. Wel vreemd dat daar dan weer een ander nummer voor is en dat je op MijnKPN het beltegoed niet kunt zien.

Dat 7,5 en 7,50 hetzelfde is, had ik uiteraard ook wel door 😉
Maar dat een gratis registratie iets kan bedragen, vind ik vreemd. Ik had ergens het woord "tegoed" o.i.d. verwacht.

Maar goed. Als het klopt dat ik de 7,50 heb gekregen, maar nergens kan terugvinden behalve door het bellen van een code, dan is het prima.

Bedankt voor het antwoord!
Overigens krijg ik nog wel de melding:

code:
Ontvang uw gratis beltegoed door hier uw gegevens in te vullen. U hebt 1 keer recht op deze bonus.


te zien. Misschien is het toch iets gecompliceerder?
Mogelijk heeft het elkaar gekruisd.
Maar nee, niet gecompliceerder.
'Bellen' naar *107# heeft de ontvangst al bevestigd.

En het € 7,50 registratietegoed staat apart omdat het niet voor bundels en in het buitenland gebruikt kan worden. Het wordt automatisch aangesproken als je geen bundel hebt geactiveerd en in Nederland belt of sms't naar een ander Nederlands nummer.
Reputatie 7
Hallo @Jeroen_11, welkom op het forum. Ik zie dat Peter je vraag al heeft kunnen beantwoorden, waarvoor dank! Voor de zekerheid heb ik het ook gecheckt in de systemen, ook daar staat de 7,50 actief en kan je dat gebruiken.
Als we nog iets voor je kunnen doen kan je altijd een nieuw topic starten.