Beantwoord

Gratis prepaid tegoed werkt niet

• 18 december 2018
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Hallo,

Ik heb gisteren een nieuw prepaid kaartje gekocht, de standaard 2,50 aan tegoed staat er netjes op.
Na een poging tot registreren (wat volgens mij wel gelukt is) heb ik de extra 7,50 aan tegoed nog niet gekregen. Ik heb meerdere keren *107# gecheckt en hierbij krijg ik de melding: Het opgevraagde tegoed is niet aanwezig. Het lukt me verder ook niet om via kpn.com/beltegoed iets te doen want na het inloggen loopt de pagina compleet vast.
Wat kan ik nu doen om toch mijn tegoed te krijgen?
icon

Beste antwoord door Mylaine 18 december 2018, 13:41

Ah de registratie via internet was inderdaad niet gelukt, nu inmiddels via de app wel. En ik zie dat het tegoed er nu ook bijstaat, bedankt!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ha! Goed nieuws! Fijn dat het is gelukt. 🙂
Ah de registratie via internet was inderdaad niet gelukt, nu inmiddels via de app wel. En ik zie dat het tegoed er nu ook bijstaat, bedankt!
Reputatie 7
Badge +18
Graag gedaan hoor! Ik zie dat het bonustegoed er inderdaad nog niet staat. Kun je eens checken of de registratie wel goed is gegaan? Dat doe je via MijnKPN.
Heel fijn! Ik heb het erin gezet 😉
Reputatie 7
Badge +18
Ha Mylaine. Dat is gek, natuurlijk. Ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van je mobiele nummer en je simkaartnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer