Beantwoord

Gratis tegoed

  • 7 March 2019
  • 4 reacties
  • 179 keer bekeken

Beste,

Ik ben van abonnement naar prepaid gegaan bij KPN. Ik kreeg toen ook het bericht dat mij een gratis tegoed zou worden gegeven. Deze ontvang ik maar niet, na herhaaldelijke pogingen tot de aanvraag hiervan. Klopt dit?

Groeten

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 7 March 2019, 14:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Kpn2019, Het eerste gedeelte van je gratis tegoed (€2,50) staat al direct op je SIM-kaart. Het tweede gedeelte (€ 7,50) vraag je eenvoudig aan door je nummer te koppelen in MijnKPN. Wanneer je al gebruik maakte van MijnKPN met hetzelfde nummer, dan kun je het nummer ontkoppelen en opnieuw koppelen bij Prepaid. Laat je weten of dit gelukt is? Zo niet, wil je dan jouw 06-nummer en simkaartnummer toevoegen aan je forumprofiel? (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Kpn2019, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Hallo Marina,

Ik ben al geholpen door een collega via de chat. Ik kon nergens vinden hoe ik deze topic kon verwijderen.

Alsnog bedankt.
Reputatie 7
Badge +19
Fijn dat je geholpen bent door mijn collega. Het is niet nodig om het topic te verwijderen, wellicht heeft iemand anders nog iets aan het antwoord 🙂 Als je dit toch prettiger vindt, dan haal ik het topic offline.

Reageer