Beantwoord

Gratis tegoed bij activeren prepaid kaart niet bijgeschreven

  • 13 February 2021
  • 5 reacties
  • 144 keer bekeken

Dag,

ik heb direct na het activeren van een nieuwe prepaid kaart bij jullie het formulier online ingevuld om de 10,- bonus bijgeschreven te krijgen bij het saldo, maar ik zie het niet bij Mijn KPN staan bij het saldo. Graag hulp hierbij.

 
icon

Beste antwoord door Noordzee 13 February 2021, 16:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Frater Sysop ,

Je krijgt een gewoon beltegoed van 2,50 en een extra beltegoed van 7,50.

Voor het aanvragen van extra beltegoed moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

 

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Dat doe je in Mijn KPN, via Producten en dan toevoegen:

 https://mijn.kpn.com/#/producten

 

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Stap 3 is wat lastig te vinden. Je kiest in MijnKPN voor Produkten → Prepaid

Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier (klik op hier)

Zie de muisaanwijzer in het plaatje (het handje), die staat op hier

Het gewone beltegoed van 2,50 heb ik niet ontvangen terwijl ik wel alle stappen heb doorlopen.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @marklo, ik zie dat je ook een eigen topic hebt lopen. Wil je je vraag daar stellen? Dan helpen we je op één plaats verder.

Dat topic gaat over een niet werkende simkaart in een alarm systeem.

 

Reputatie 7
Badge +30

Excuses, ik had onterecht de aanname gedaan dat het om dezelfde simkaart ging. Zou je het betreffende simkaart- en telefoonnummer willen plaatsen in de ‘persoonlijke opmerkingen' van je profiel? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.