Beantwoord

gsm als tracker gebruiken. Hoe lang kan ik de SIM gebruiken?

  • 5 March 2021
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Hallo,

ik wil een Nokia 6610 met nieuwe batterij en een kpn prypaid kaartje van 5 euro, samen met de app

,,find my family” op mijn eigen Samsung A10 gsm, gebruiken als trac en trace systeem als ik niet bij

mijn eigendom  aanwezig ben.

hoe lang kan ik dit kaartje gebruiken, mits batterij vol is natuurlijk, en klopt mijn volgorde van gebruik.

vgr; dubbelkluts8

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 March 2021, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Bron.... KlikkerDeKlik

 

Hoe lang is mijn beltegoed geldig?

Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen). Bellen/sms’en naar gratis nummers en het ontvangen van gesprekken en sms-jes vallen hier niet onder.

Heb je je prepaid-tegoed 6 maanden niet gebruikt?
Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen.

Om je prepaid-tegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen.

  • Waardeer je in deze 90 dagen op? Dan komt het bevroren tegoed weer vrij. Je kunt weer bellen, sms’en, internetten etc.
  • Waardeer je in deze 90 dagen je prepaid-tegoed niet op? Dan kunt je niet meer bellen en gebeld worden. Je mobiele nummer en simkaart werken niet meer. Wil je weer kunnen bellen, bestel dan een nieuw prepaid-pakket of abonnement. Het is niet meer mogelijk om je oude nummer mee te nemen

 

Friesian,

bedankt voor het antwoord dat was duidelijk.

vgr; Dubbelcluts8