Vraag

H+ ipv 4g bij onbeperkt online-bundel

  • 28 January 2019
  • 4 reacties
  • 254 keer bekeken

Sinds gister onbeperkt on line als prepaid toegevoegd op de telefoon van mijn dochter.
Vanaf dat moment alleen nog h+ ontvangst en geen 4g meer.
Toestel is een huawei p9 en woonplaats is Hillegom.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag @Eric 1968 Het klopt dat het internet met deze bundel een stuk langzamer is. Je hebt weliswaar onbeperkt internet, maar wel tegen een wat lagere snelheid van 128 Kbit/s. Dit vergelijkbaar met H+.
Reputatie 6
Badge +6
Maar dat vraagt de topic starter niet....

Hij heeft geen 4g met de onbeperkt online bundel, want zelfs al heb je traag internet, dan alsnog is 4G handig om te hebben, omdat de ping veel beter is dan 3G.

ik heb trouwens ook de onbeperkt online bundel en ook alleen maar H+ en geen 4G.

Waarschijnlijk bied KPN dus voor deze bundel geen 4G aan, iets wat T-Mobile bv wel gewoon doet, die hebben deze bundel ook voor prepaid met 4G en ook nog is goedkoper 😉
Maar dat vraagt de topic starter niet....

Hij heeft geen 4g met de onbeperkt online bundel, want zelfs al heb je traag internet, dan alsnog is 4G handig om te hebben, omdat de ping veel beter is dan 3G.

ik heb trouwens ook de onbeperkt online bundel en ook alleen maar H+ en geen 4G.

Inderdaad was mijn vraag waarom er geen 4g verbinding is. Als ik in de KPN prepaid app kijk zie ik ook nergens een vermelding van langzamer internet, laat staan h+. Slordig in mijn ogen een zelfs lichtelijk misleidend te noemen.

Reageer