Beantwoord

HellOO Me GPS horloge doet het opeens niet meer

  • 21 January 2020
  • 13 reacties
  • 1012 keer bekeken

Badge

Goedemiddag,

Het Helloo Me GPS telefoonhorloge van mijn zoontje doet het opeens na jaren niet meer ondanks er voldoende saldo op staat. Kan iemand mij vertellen waarom hij het niet meer doet? Helloo Me geeft aan dat er 2G voor nodig is, is dit opeens veranderd bij jullie?

Graag jullie reactie.

icon

Beste antwoord door Natasja 12 February 2020, 18:13

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Nic 15. Van harte welkom hier. Gek dat het GPS horloge het plotseling niet meer doet. Gebruik je dit in combinatie met een prepaidsimkaart? Kun je in dat geval het 06-nummer en simkaartnummer toevoegen aan je profiel?

Er zijn geen veranderingen met betrekking tot 2G. Heb je de HellOO watch al eens opnieuw ingesteld met behulp van de handleiding? Werkt het horloge op geen enkele locatie of gaat het om een specifieke locatie? 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Nic 15. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het inmiddels gelukt om de HellOO watch weer aan de praat te krijgen? 

Badge

Hoi Natasja,

Nee het is nog niet gelukt. Ik heb het nummer toegevoegd in mijn profiel.

Bellen doet het horloge wel echter gps verbinding lukt niet.

Heb op verzoek van de leverancier de nieuwe versie software gedowload maar dit mocht ook baten.

Hoor graag van je als jij nog een oplossing hebt.

 

Reputatie 6
Badge +9

Jammer om te lezen dat je het horloge nog niet weer aan de praat hebt gekregen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet heel veel verstand heb van GPS horloges. Ik weet alleen dat APN instellingen vaak de boosdoener zijn. Hoe heb je een en ander nu ingesteld? Wat heb je ingevuld? 

Reputatie 6
Badge +6

APN moet op prepaid internet ingesteld staan.

 

Lees dit is: https://forum.kpn.com/prepaid-16/prepaid-simkaart-werkt-niet-in-gps-watch-477334

Badge

Hoi Natasja en Misja20 dank voor jullie reactie. 

Het horloge heeft altijd gewerkt en er kon mee gebeld worden en ik zag op mijn telefoon op een app GPS waar mijn zoontje was.

Opeens is dat veranderd, dat lijkt mij gek toch? Wat zijn eigenlijk APN instellingen en wie kan die aanpassen? @Natasja heb het mobiele nummer toegevoegd in mijn profiel.

Alleen internet is dus niet voldoende want er moet ook mee gebeld kunnen worden.

Graag jullie reactie.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Nic 15. Top! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en heb je netwerkinstellingen gecontroleerd. De APN instellingen moeten op ‘prepaid internet’ staan ingesteld, wat niet altijd aan de orde is. Ik heb het voor jou nu aangepast. Wil je eens controleren of het nu weer werkt?

Badge

Hoi Natasja, dank voor je bericht echter nog geen verbetering..

Reputatie 6
Badge +8

Je zegt dat bellen met het horloge wel werkt, maar GPS niet. GPS heeft helemaal niets met de telefoonverbinding te maken. Ik denk dat de GPS ontvanger in het horloge niet meer werkt.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Nic 15. Jammer om te lezen dat het nog steeds niet werkt. Vaak is het met deze aanpassing opgelost. Ik weet onvoldoende van de HellOO watch om te kunnen zeggen waar het dan aan ligt en ik kan er online ook weinig over vinden. Het is goed mogelijk dat de GPS-ontvanger defect is, zoals @Hsd aangeeft. Heb je eventueel de mogelijkheid om te testen of het met een andere simkaart wel werkt? Anders zou ik je toch willen adviseren nog even weer contact te leggen met de leverancier van het horloge. 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Nic 15. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Heb je nog getest met een andere simkaart of contact gehad met de leverancier? 

Goedemiddag,

Het Helloo Me GPS telefoonhorloge van mijn zoontje doet het opeens na jaren niet meer ondanks er voldoende saldo op staat. Kan iemand mij vertellen waarom hij het niet meer doet? Helloo Me geeft aan dat er 2G voor nodig is, is dit opeens veranderd bij jullie?

Graag jullie reactie.

Nic 15… je moet een update uitvoeren. Deze update kun je opvragen aan de voormalige eigenaar van Helloo Me, Ruben Willemsen via dit mail adres : sales@reddeals.eu

Ik had hem telefonisch gesproken. Hij dacht dat zijn website nog online was. Maar dit is niet meer zo. Hoe dan ook...hij heeft mij een update per mail toegestuurd. 

Tekst en uitleg krijg je erbij. 

 

gr. Ales

Badge

Hoi Ales,

Super bedankt en gewaardeerd! 

 

Ik had de laatste update van de website toen hij nog in de lucht was geïnstalleerd en ook Ruben laten weten dat hij het toen nog steeds niet deed, maar wie weet!

Jammer dat ze gestopt zijn! vond het een mooi en super product! Service was voorheen ook altijd goed.

 

Groet, Nico

Reageer