Beantwoord

Herinnering 80%

  • 31 January 2020
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

ik gebruikte tot vorige maand een 1 Gb bundel. Vua sms kreeg ik waarschuwingen over mijn verbruik en dat mijn bundek zou verlopen.

Deze keer probeerde ik een bundel met 60min bellen en 500mb internet. Ik kreeg geen enkele waarschuwing dat het zou verlopen, klopt dat?

icon

Beste antwoord door Susan_ 3 February 2020, 11:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik zou als ik jou was de Mijnkpn app op je telefoon installeren. HHiermee kan je altijd je data bijhouden 😄

Je kkan de gegevens hhet beste bij de bron controleren 😁

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @zwollemobiel, bedankt voor jouw bericht!

Bij een internetbundel krijg je inderdaad te horen hoeveel je ervan verbruikt hebt. De combinatiebundel met bellen/sms'en én internet maakt dit lastiger.

Je kan ten alle tijde de KPN Prepaid app of MijnKPN app installeren om je product in te zien en na te gaan hoeveel je nog in de bundel hebt zitten. Ook kan je het opvragen, via bepaalde codes of  'SALDO' te sms'en naar 1266. Onder het kopje 'Hoe vraag ik de hoogte van mijn bundeltegoed op?' op deze website kan je meer informatie vinden!

De KPN Prepaid app raad ik sowieso aan om je gegevens in te zien!

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!

susan en sjon, dsnk voor jullie reactie. Natuurlijk houd ik mijn verbruik in de gaten met de app, maar de waarschuwing die ik kreeg bij mijn internetbundel stelde ik op prijs, dus miste ik het bij mijn combinatie bundel. Maar ja… ik zal ermee moeten leven….

Reputatie 7
Badge +21

Dat begrijp ik! In ieder geval graag gedaan tot zover, en wie weet tot in de toekomst op het Forum!

dank Susan,

op zich klinkt jouw antwoord logisch, maar als ik die combinatiebundel bestel, krijg ik 2 smsjes: eentje dat ik een uur kan bellen, en eentje dat ik 500 mb aan internet heb. Blijkbaar splitst kpn dat dus wel. Dus zou kpn me ook van ieder, onsfhankelijk van elkaar, een reminder kunnen sturen. Probeer dat eens duidelijk te maken aan je collega's ;-)

Zeker omdat de bundels na gebruik gewoon duur betaald doorlopen. Ik kijk nu regelmatig op de app, maar een paar dagen niet kijken kan me duur komen te staan.

Oja, nog een “tip”, de laatste dag van mijn maandbundel zegt de app: nog 0 dagen te gaan. Dan denk ik dat die op is, maar dat is dus niet zo, ik kan die dag nog gewoon de bundel gebruiken. “Laatste dag”. zou duidelijker zijn.

Groeten.

Reageer