Beantwoord

Hi! prepaid naar KPN

• 10 mei 2015
  • 11 reacties
  • 1800 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Wanneer wordt/is mijn Hi! prepaid overgezet naar KPN? Er staat "mei" op de Hi! site.

En is er al meer bekend over de gratis voordeelbundel die we zouden krijgen?

Robin

icon

Beste antwoord door Marcia_ 12 mei 2015, 09:13

Dank je wel! Ik zie dat het nummer inderdaad nog Hi is, dus deze zal in de loop van de maand om worden gezet. Zodra dit gebeurt, krijg je een sms met hoe je het cadeau, de gratis bundel, aan kunt zetten. Uit welke bundels je kunt kiezen, kan je hier zien. Alvast veel plezier ermee!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Mei is nog niet voorbij Robin  ;). Ik verwacht dat je deze of volgende week wordt overgezet. Je krijgt hier dan een sms over. Hoe het met die voordeelbundel zit, durf ik niet helemaal te zeggen, maar dit wil ik wel voor je uitzoeken. Stuur je me dan het betreffende 06-nummer in een privébericht?  

Reputatie 7
Badge +30
Ik heb het betreffende 06-nummer gestuurd!

Robin
Reputatie 7
Badge +27
Dank je wel! Ik zie dat het nummer inderdaad nog Hi is, dus deze zal in de loop van de maand om worden gezet. Zodra dit gebeurt, krijg je een sms met hoe je het cadeau, de gratis bundel, aan kunt zetten. Uit welke bundels je kunt kiezen, kan je hier zien. Alvast veel plezier ermee!

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Inderdaad vandaag (volgens het SMS'je afgelopen week) naar KPN gezet.
Kan ik deze bundel over een onbeperk online bundel gebruiken? Zeg maar dat ik halverwege mijn 500MB bundel de onbeperkt online bundel activeer zodat ik niet buiten mijn bundel zit?

Robin
Reputatie 7
Badge +27
Dat is een hele goede vraag! Je kunt in ieder geval die bundel wel aanvragen, maar ik weet niet of je dan je resterend tegoed nog op de maximale snelheid kunt gebruiken. Ik heb dit intern nagevraagd en zodra ik terugkoppeling heb, zal ik je vraag beantwoorden. 

Je mag het wat mij betreft ook gewoon testen, mocht het zo zijn dat je direct naar de lagere snelheid gaat, wil ik je als tegemoetkoming volgende maand nog een gratis 500 MB bundel geven. Laat je dit me dan even weten?

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik heb op dit moment nog een onbeperkt online bundel dus ik zal binnenkort de 500MB Bundel activeren.

Maar: de site doet het niet? KPN.com/Hallo

Edit: Het lijkt er op dat de site niet werkt op (Android) telefoons.

Robin

Reputatie 7
Badge +27
Bij mij doet 'ie het wel, alleen het laden duurt erg lang (Chrome). Misschien ondertussen even een bakje koffie halen en het straks nog eens proberen!

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

De 500MB bundel is vanochtend geactiveerd.

Het probleem is: dat eerst mijn onbeperkt internet bundel wordt opgemaakt. (Met een lage snelheid: ~120kbit)
Als ik SALDO naar 1266 SMS gaan er wel MB's af.

https://

Of is de 500MB bundel niet met een hoge snelheid?
https://
Robin

Reputatie 7
Badge +27
Ik heb de website zelf proberen te openen met mijn Blackberry en het ook door anderen hier laten testen. Het lijkt inderdaad niet te werken, dus ik heb dat doorgegeven. Dank je wel! 

M.b.t. de snelheid: die 500 MB moet gewoon op 'normale' snelheid werken. Ik kan eventueel de onbeperkt online bundel voor je verwijderen, dan kan je gebruik maken van de 500 MB en deze er daarna weer opzetten. Als je mij even een seintje geeft, zorg ik ervoor dat er niet opnieuw kosten in rekening gebracht wordt voor die bundel.

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik zou zelf natuurlijk de normale snelheid willen, ook omdat ik dan een beetje een idee heb wat voor data ik gebruik in een maand.

Is het misschien een idee om te kijken hoeveel dagen ik de bundel gebruikt hebt, en vervolgens een deel van de €7,50 terug te zetten op mijn beltegoed?

Cindy had een ticket aangemaakt n.a.v. een privebericht. Misschien dat het handig is om even te overleggen, zodat er niet straks allerlei dingen dubbel gebeuren.

Robin

Reputatie 7
Badge +27
Dat had ik inderdaad van Cindy begrepen! Ik doe nog even niets en ga dinsdag met haar overleggen. Wil je nog tot zo lang wachten? Als je toch gebruik wilt maken van de bundel op 'normale' snelheid, laat het me vandaag even weten. Dan haal ik alsnog de onbeperkt online bundel eraf en kan je van de 500 MB bundel gebruik maken. Ik zie dat je de bundel er de 13e op hebt gezet, dus ik zal in ieder geval een 2/3 van de kosten, dus €5,00 bijschrijven op je tegoed. 

Reageer