Beantwoord

Hoe achterhaal ik mijn telefoonnummer

  • 19 July 2016
  • 5 reacties
  • 40500 keer bekeken

Sinds kort een nieuwe simkaart met 10 euro erop maar heb dat helaas al na 2 dagen opgemaakt en kan daardoor niet bellen en zo mijn telefoonnummer achterhalen. Ik hoopte dat ik mijn simkaart nummer aan jullie kon geven en dat jullie zo mijn nummer zouden kunnen achterhalen. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door hrh2 20 July 2016, 01:15

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo,

Dit kun je checken door *#61# te "bellen". Je nummer zijn de laatste 10 cijfers.

Groet,
hrh
Reputatie 7
Badge +24
Een hele goede tip @hrh2. Het staat ook op het kaartje dat je hebt gekregen, waar je je simkaart uit hebt gehaald 🙂. Hier staat ook je pukcode op. Die kun je gebruiken wanneer je je pincode verkeerd hebt ingetoetst.

Voor opwaarderen heb je je 06-nummer toch ook niet nodig? Na dat opwaarderen kun je iemand bellen en die ziet je nummer. ;)
Mijn advies is toch binnen afzienbare tijd op te waarderen. Het is altijd prettig als er wat tegoed is. Bij KPN blijft een Prepaid geldig mits er steeds binnen 180 dagen mee gebeld (verbinding moet tot stand komen) ge-sms't of ge-internet wordt.
Je kunt tegoed kopen in iedere supermarkt, rookwarenwinkel, telefoonwinkel. Ook online te kopen bij KPN (betalen met iDeal).

Reputatie 7
Badge +30
Online opwaarderen, moet je je telefoonnummer invoeren.
Online opwaarderen, moet je je telefoonnummer invoeren.Waarom denk je dat ik de supermarkt enzo vermeldde? ;):P

Reageer