Beantwoord

Hoe kan ik het bonustegoed op mijn prepaid mobiel gebruiken?

• 6 februari 2016
  • 3 reacties
  • 3571 keer bekeken

Ik heb een bonustegoed op mijn prepaid mobiel. Hoe kan ik dit tegoed gebruiken?

* Admin: post afgesplitst naar eigen topic + titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 6 februari 2016, 15:23

Als het goed is zie je al je tegoed ook als je "SALDO" naar 1266 SMS't.

- Je 7,50 extra bij een simkaart kan je alleen voor bellen SMS'en (en losse MB's?) gebruiken
- Als je het Bonus Tarief hebt, krijg je bij elke opwaardering extra tegoed. Dit te goed is alleen voor SMS, bellen en losse MB's te gebruiken.
- Je gewone tegoed (waar je voor betaald bij het opwaarderen) kan je overal voor gebruiken. D.w.z. voor bundels, SMSen, internetten, bellen en overige diensten.

Robin

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Het staat apart van je gewone gebruikstegoed omdat het niet de bedoeling is dat je het voor aanschaf van internet- of buitenlandbundels gebruikt. Volgens mij wordt het automatisch gebruikt als je belt of sms't.

Gewone tegoed checken: *101#

Bonustegoed checken: *107#

Reputatie 7
Badge +30
Als het goed is zie je al je tegoed ook als je "SALDO" naar 1266 SMS't.

- Je 7,50 extra bij een simkaart kan je alleen voor bellen SMS'en (en losse MB's?) gebruiken
- Als je het Bonus Tarief hebt, krijg je bij elke opwaardering extra tegoed. Dit te goed is alleen voor SMS, bellen en losse MB's te gebruiken.
- Je gewone tegoed (waar je voor betaald bij het opwaarderen) kan je overal voor gebruiken. D.w.z. voor bundels, SMSen, internetten, bellen en overige diensten.

Robin

Reputatie 7
Badge +24
; ik zie dat je al uitleg hebt gehad van en . Helemaal super! Verdere vragen kun je hier natuurlijk ook stellen 🙂

Reageer