Hoe kom ik achter mijn PUK code

  • 15 February 2021
  • 7 reacties
  • 64 keer bekeken

Hoi @Jose_ ik kan mijn puk code niet opvragen omdat ik mijn sim kaart nummer niet weet. Ik kan ook niet in mijn mobiel om de app te downloaden omdat ik mijn pin code 3x fout heb gedaan. Wat kan ik nu nog doen om achter de puk code te komen? Op mijn sim kaartje staat alleen het volgende nummer: 84048246 en v2, deze heb ik al geprobeerd maar werkt ook niet..



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo, deze vragen lijken op mijne, in ander topic nog geen reactie, ik kan mijn puk code niet opvragen omdat ik mijn sim kaart nummer niet weet. Ik kan ook niet in mijn mobiel om de app te downloaden omdat ik mijn pin code 3x fout heb gedaan. Wat kan ik nu nog doen om achter de puk code te komen? Op mijn sim kaartje staat alleen het volgende nummer: 84048246 en v2, deze heb ik al geprobeerd maar werkt ook niet..

*Admin: bericht verplaatst naar jouw eigen topic

Reputatie 7
Badge +24

Hi Jivan, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na.

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag je 06-nummer en indien mogelijk ook een nummer dat jij de laatste tijd hebt gebeld of ge-sms’t. 
 

Hallo Alex, Ik heb het ingevuld. Mijn nummer is ********** en een mogelijk nummer die ik voor het laatst gebeld heb, **********, gr jivan

Hallo @Alex_P, of iemand anders, zou dit nog voor mij nagekeken kunnen worden?
Gr Jivan

Reputatie 7
Badge +24

Hi Jivan, dankjewel voor je gegevens. 

Ik heb je een privébericht gestuurd met de pukcode. 

Hij doet het weer, bedankt voor je hulp!
Groeten Jivan

Reputatie 7
Badge +24

Top! Graag gedaan.