Beantwoord

Hoe lang duurt het € 7,50 bonustegoed bijschrijven?

• 23 mei 2016
  • 7 reacties
  • 362 keer bekeken

Hoelang duurt het voordat je die 7,50 erbij hebt???

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Cindy_ 24 mei 2016, 15:41

heeft me laten weten dat het extra beltegoed van € 7,50 is inmiddels is bijgeschreven door een collega van de Telefonische Klantenservice 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hallo en welkom op het forum,

Normaal als je *107# intoetst, dan zie je daar je bonustegoed. Het kan een aantal dagen duren voordat je tegoed is bijgeschreven. Als dat nou al een tijdje terug is, is er iets fout gegaan met de registratie. Dit gebeurt jammer genoeg wel vaker maar is door het webcare team op te lossen.

Webcare reageert doorgaans binnen 24 tot 48 uur, wachten daarop is je beste optie.

suc6....

Reputatie 7
Badge +24
Wat leuk om je op het forum te zien ! Ik begrijp dat je een prepaid van ons hebt aangeschaft, welkom als klant. 

Ik zie dat al info heeft gegeven. Meestal staat het er vrij snel bij, maar ik zie het sporadisch wel eens langskomen dat het niet goed is gegaan met het bijschrijven. Gelukkig kan ik dat heel makkelijk doen in dat geval. Beantwoord je mijn privébericht met de vraag om gegevens? Dan help ik je verder! 

Reputatie 7
Badge +24
heeft me laten weten dat het extra beltegoed van € 7,50 is inmiddels is bijgeschreven door een collega van de Telefonische Klantenservice 🙂

Reputatie 7
Badge +24
Uit je privébericht begrijp ik dat er nog dingen zijn waar je tegenaan loopt. Als je je 06-nummer en simkaartnummer nog toestuurt, dan help ik je daar graag verder bij ! 

Beste Cindy
Ik ben inmiddels overgestapt op andere provider.

Ondanks dat jullie je werk doen

Had ik geen zin om niet te kunnen bellen.
Overigens zijn er meerdere opties gegeven om op te lossen maarvin alle gevallen was ik de dupe en moet ik zelf koste opdraaien (opwaarderen of nieuwe simkaart)
Reputatie 7
Badge +24
Wat jammer om te lezen! In mijn privébericht heb ik aangegeven dat ik je simkaart kon verrekenen met je beltegoed. Zo hoefde je zelf niet voor kosten op te draaien. Had je die nog gezien? Ik hoop dat ik je in de toekomst weer mag verwelkomen als klant. 

Ik had ook best bij jullie willen blijven als ik gewoon een nieuwe simkaart van jullie had gekregen.

Want fout ligt bij jullie
Voorbeeld
Welke winkel ik ook iets koop als iets niet klopt krijg ik gewoon me spul vervangend
Zonder bij betaling

Nu is er door jullie wat fout gegaan
En zoals ik al zei moet ik boeten door nieuwe simkaart te kopen

Kijk het gaat mij echt niet om dat het verwkend word met beltegoed

Het gaat mij meer om principe dat
Het probleem niet van mij kant is
Maar wel van mij kant gedokt moet worden

Reageer