Beantwoord

Hoe lang is mijn Prepaidtegoed geldig?

  • 19 February 2020
  • 3 reacties
  • 481 keer bekeken

Ik had tot nu toe alleen nog wat resttegoed van het gratis bonus tegoed. Te zien was in de KPN Prepaid app (handige app trouwens!) ‘geldig t/m 23 aug 2020’.

Ik waardeerde vandaag mijn tegoed op met 10 euro en de tekst over de geldigheid daarvan blijft erbij staan (ook op dezelfde datum van 23-8-20)

 

Nu heb ik begrepen uit dit topic dat beltegoed onbeperkt houdbaar is bij KPN (mits de voorwaarde dat je tenminste 1 x per 6 maanden het beltegoed aanspreekt, wat  voor mij een prima eis is waar ik mee kan leven)

 

Waarom staat er dan toch een houdbaarheidsdatum bij vermeld in de KPN Prepaid App? Of zijn dat die 6 maanden waarover gesproken wordt dat je tenminste je aansluiting een keer gebruikt dient te hebben? (alleen klopt het dan niet helemaal, van 16 feb + 6 maanden = 16 aug) En zo ja, wordt die datum dan telkens met 6 maanden opgeschoven als je als gebruiker aan deze voorwaarde voldoet?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 February 2020, 11:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ik had tot nu toe alleen nog wat resttegoed van het gratis bonus tegoed. Te zien was in de KPN Prepaid app (handige app trouwens!) ‘geldig t/m 23 aug 2020’.

Ik waardeerde vandaag mijn tegoed op met 10 euro en de tekst over de geldigheid daarvan blijft erbij staan (ook op dezelfde datum van 23-8-20)

 

Nu heb ik begrepen uit dit topic dat beltegoed onbeperkt houdbaar is bij KPN (mits de voorwaarde dat je tenminste 1 x per 6 maanden het beltegoed aanspreekt, wat  voor mij een prima eis is waar ik mee kan leven)

 

Waarom staat er dan toch een houdbaarheidsdatum bij vermeld in de KPN Prepaid App? Of zijn dat die 6 maanden waarover gesproken wordt dat je tenminste je aansluiting een keer gebruikt dient te hebben? (alleen klopt het dan niet helemaal, van 16 feb + 6 maanden = 16 aug) En zo ja, wordt die datum dan telkens met 6 maanden opgeschoven als je als gebruiker aan deze voorwaarde voldoet?


Datum word gewoon telkens opgeschoven bij gebruik van beltegoed. Niks aan het handje dus :)

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Misja20. Welkom op het KPN Forum! Misja heeft hierboven al het juiste antwoord gegeven. De datum wordt inderdaad telkens opgeschoven. Op deze pagina kan je onder “Veelgestelde vragen over Prepaidtegoed” meer informatie. Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Bedankt @Misja20 ; je bevestigd mijn vermoeden. Het ‘protocol’ zelf was me duidelijk. Maar ik was benieuwd naar waarom de houdbaarheidsdatum in de app dan kennelijk verkeerde of misleidende informatie geeft...

Reageer