Beantwoord

Hoe langzaam is 128 kbps onbeperkt prepaid?

  • 26 June 2022
  • 4 reacties
  • 187 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi,

 

Heb voor een maand deze bundel genomen. Had alleen niet door wat 128Kbps inhield dat een traag internet is. Is dit normaal heb hier speed test zie afbeelding. 
 

Mij werkt niet goed de Instagram en Facebook rond kijken. 

 

icon

Beste antwoord door PeterG 26 June 2022, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Dat is héééél langzaam 🐌. Voor Instagram en Facebook al (te) traag.

Had in oktober een riviercruise met kennissen. Aan boord wifi met 250 Kb/s. Facebook bij haar niet vooruit te branden. Ikzelf ben m'n mobiele abonnement via 4G blijven gebruiken.

Je hebt toch wel de bundel genomen die automatisch stopt na een maand ( 30/31 dagen afname)? Hij is er ook als automatisch verlengend.

De bundel is helaas niet voortijdig uit te zetten. Derhalve zul je dus effies alleen snel(ler) internet hebben via wifi.

Op vakantie pak ik ook altijd een maandbundel van 128. Puur alleen voor online beschikbaar email en Whatsapp en Teletekst, etc. Surfen kan maar werkt erg langzaam. 

Onderweg online hotels zoeken groot probleem. Duurt veel te lang en je komt er niet doorheen met al die foto's die geladen moeten worden. Daarom nam ik als extra paar dagen geleden maar een dagbundel erbij met 25mb/s snelheid. Maar ook dat werkte niet. Merkte geen verschil met 128. Het leek wel of 128 bundel eerst verlopen moest zijn. Een ramp en dus ook mijn dagbundel van €1,99 voor niets gekocht. Maar het ergste is dat het systeem een ramp is. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Taurus48 , er kan idd maar 1 bundel tegelijk actief zijn. Eerst moet de periode van 31 dagen van onbeperkt online verlopen zijn. Deze bundel kan niet voortijdig worden afgebroken.

Aha RBxx. Een bundel tegelijk dus. Zou handig zijn als bij bundels deze opmerking zou staan. 

Nu onderweg zitten prutsen en bijna mijn tel uit de auto gegooid. Toen maar op de bonnenfooi naar hotels gereden. 

Bedankt in ieder geval.