Beantwoord

Hoe vraag ik mijn KPN beltegoed op?

• 6 september 2018
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Heb bij de Hema beltegoed gekocht, maar krijg de melding dat dezelfde in gebruik is.
Heb het 3 x geprobeerd maar krijg dezelfde melding.
Heb gecontroleerd hoe hoog mijn tegoed is ,maar het staat er niet bij.
Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Nadia 8 september 2018, 12:08

Hallo Molema, welkom op het KPN forum! Je kunt je KPN prepaid tegoed via je op 3 manieren opvragen;

1) Sms gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms'je met al je tegoeden.
2) Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaid tegoed je nog hebt.
3) MijnKPN app voor prepaid

Op onze site vind je meer informatie over prepaid :) Ik ben benieuwd of het je is gelukt je tegoed op te waarderen. Laat je het weten?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hallo Molema, welkom op het KPN forum! Je kunt je KPN prepaid tegoed via je op 3 manieren opvragen;

1) Sms gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms'je met al je tegoeden.
2) Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaid tegoed je nog hebt.
3) MijnKPN app voor prepaid

Op onze site vind je meer informatie over prepaid :) Ik ben benieuwd of het je is gelukt je tegoed op te waarderen. Laat je het weten?
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Molema, het is hier erg stil... is het gelukt? Ik hoor het graag 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb niks meer van je gehoord! Geen bericht, goed bericht 😉 Ik ga ervan uit dat je antwoord hebt op je vraag. Ik sluit het topic. Mocht je nog eens een vraag hebben stel ze gerust op het forum.

Reageer