Beantwoord

houdbaarheid pre paid sim-kaart in dongel

• 28 juli 2012
  • 1 reactie
  • 10222 keer bekeken

Volgens zowel de leveringsvoorwaarden gepubliceerd op de KPN-site als de bijgeleverde leveringsvoorwaarden bij de dongel met pre paid sim-kaart is het beltegoed op de sim-kaart onbeperkt houdbaar als je maar minstens 1 x per 1/2 jaar gebruikt of opwaardeerd.

Nu is mij waarschijnlijk een reeds geactiveerde sim-kaart gestuurd, want toen ik deze een half jaar na aanschaf wilde activeren lukte dat niet. Uiteindelijk bleek de sim-kaart "vervallen, want hij was na activatie een half jaar niet gebruikt", terwijl ik de verzegeling pas een week daarvoor had verbroken. Volgens dat zegel verviel deze sim-kaart ergens in 2014 als hij niet geactiveerd werd...

Klantenservice houdt voet bij stuk; een pre paid kaart vervalt totaal als hij een 1/2 jaar niet wordt gebruikt! Maar niemand kan mij dat zwart op wit -of digitaal- aantonen!

Weet hier iemand waar dat te vinden is?

icon

Beste antwoord door Le-Yuan 1 augustus 2012, 14:03

Beste arjankraaijevel,

Graag ontvang ik je telefoonnummer (van de aansluiting) en simkaartnummer via een privebericht. Dan zoek ik het voor je uit.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Beste arjankraaijevel,

Graag ontvang ik je telefoonnummer (van de aansluiting) en simkaartnummer via een privebericht. Dan zoek ik het voor je uit.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reageer