Beantwoord

How can I spend my bonus calling credit?

  • 8 January 2022
  • 7 reacties
  • 130 keer bekeken

Hallo. sorry voor een onjuiste vertaling, ik kom niet uit Nederland.Ik heb een prepaid onbeperkt tarief in heel Europa voor 10 euro, hoe en waar kan ik geld uitgeven van bonuskrediet? dankzij.

icon

Beste antwoord door PeterG 9 January 2022, 13:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @AlesM ,

Jouw tegoeden zijn in Nederland te gebruiken. Mogelijk heb je 2,50 start beltegoed en 7,50 extra beltegoed gekregen. 

1. Start beltegoed Dit is beltegoed dat standaard op een KPN Prepaid SIM-kaart staat. Met starttegoed kun je bellen, sms’en en internetten. Het starttegoed kun je niet gebruiken om prepaid bundels mee te kopen en/of servicenummers mee te bellen. 

2. Extra beltegoed Dit is extra beltegoed dat je ontvangt bij een actie, bijvoorbeeld het ‘extra gratis beltegoed’ wat alle nieuwe KPN Prepaid klanten kunnen aanvragen via MijnKPN. Het extra beltegoed kun je niet gebruiken om prepaid bundels mee te kopen en/of servicenummers mee te bellen. 

dankzij. Als ik niet een actief pakket op dit moment, hoe kan ik het geld worden opgenomen uit de bonus krediet voor het gebruik van het Internet, en niet uit de hoofdlening. is het mogelijk?

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt het geld niet opnemen. Je kunt het bonustegoed wel gebruiken voor mobiel internet (of om te bellen) via jouw mobiele telefoon als je in Nederland bent. Het gewone tegoed kun je wel gebruiken in de EU.

You cannot withdraw the money. You can use the bonus credit for mobile internet (or calling)  via your mobile phone if you are in the Netherlands. The normal credit can be used in the EU.  

 

Bonustegoed is weer een ander soort beltegoed. (nummer 3 hieronder) 

3. Bonus beltegoed Dit is extra beltegoed dat je ontvangt na elke opwaardering van 10, 15, 20 of 30 euro als je het KPN Bonustariefplan aan hebt staan. Je kan het Bonus tariefplan kosteloos aanvragen met de KPN Prepaid App of in MijnKPN. Het bonus beltegoed kun je niet gebruiken om prepaid bundels mee te kopen en/of servicenummers mee te bellen.

4. Beltegoed Dit is beltegoed dat je zelf opwaardeert via internet of met een opwaardeerbon. Met dit beltegoed kun je bellen, sms’en, internetten, prepaid bundels kopen en servicenummers bellen. 

Al het beltegoed van KPN is onbeperkt houdbaar als je 1x in de 6 maanden belt (niet naar gratis nummers), sms’t, mobiel internet gebruikt (geen wifi) of opwaardeert. Het start, extra- en bonustegoed is niet te gebruiken voor roaming.

5. Bundeltegoed Met bundeltegoed wordt aangegeven het tegoed van een prepaid bundel. De houdbaarheid van het bundeltegoed is afhankelijk van de prepaid bundel. In de meeste gevallen is dit 31 dagen.

Het bonustegoed wordt aangesproken bij gebruik in Nederland (KPN Netwerk). Buiten Nederland kan het niet gebruikt worden.

Het lijkt mij dat het wordt gebruikt als het standaard beltegoed op is of heel laag is.

Het start, extra- en bonustegoed is niet te gebruiken voor roaming.

Reputatie 7
Badge +28

O ja Peter, dat is waar ook. Tekst gecorrigeerd. 

als ik de geldigheidsperiode van het pakket heb verlopen en ik activeer het niet, maar ik gebruik het Internet, van welke rekening zal geld worden opgenomen-van de belangrijkste krediet of bonus krediet?

Reputatie 7
Badge +28

Als je mobiel internet gebruikt in Nederland, dan verbruik je het bonustegoed. Ben je elders in de EU, dan verbruik je het gewone tegoed.Â