Beantwoord

Ik heb de 7,50 extra beltegoed nog niet ontvangen

  • 5 December 2019
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo ik heb het zelfde probleem alles gedaan alle drie de stapppen gedaan app op de foon geplaats en nog steeds geen 7.50 beltgoed er bij. 

Erg vervelend dit .wat moet ik doen dan 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 8 December 2019, 11:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Gijs03, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je die € 7,50 extra beltegoed niet krijgt! Ik kijk graag even met je mee hierin, om het recht te zetten.

Wat zie je precies als je inlogt op MijnKPN en gaat naar jouw product? Zie je hier al jouw gegevens staan, zoals naam, postcode + huisnummer en e-mailadres? Die gegevens vragen we namelijk bij de registratie, zodat je het extra tegoed kan krijgen. Indien dit er niet staat dan dien je de stappen even opnieuw te doorlopen. 

Staan je gegevens daar wel? Kijk dan eens via *107# welk tegoed hierbij staat. Het is namelijk extra tegoed, en dat vraag je anders op dan je normale tegoed (*101#). Staat hier nu wel de € 7,50 bij?

Als je ook daarmee niet verder komt, dan help ik je graag verder. Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met je naam, postcode + huisnummer en het 06-nummer? Deze kan je kwijt bij klantnummer mobiel. Het is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Hoi 

Als ik kijk op mijn kpn dan staat mijn 

Naam achternaam 

Postcode en huisnummer 

Telefoon en mail adres er wel op 

Ik heb nog gekeken op *107# maar ook daar kon ik niets vinden 

Heb alles stappen door lopen wat er op beeld staat en alles gekoppeld wat je moest doen 

Ik stuur mijn gegevens wel even mee 

Maar zal ik je bij deze nog even de gegeven mee sturen 

Postcode *****

MAIL ****

Tel ******

 

Hoop dat je hier wat aan hebt en me verder kan helpen 

Met het extra tegoed als nog te krijgen 

We gaan rustig door tot het is opgelost 

Gr gijs 

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Gijs, ik neem het even over van Susan. 

Zou je deze stappen willen uitvoeren. Ik zie namelijk nog steeds geen registratie bij ons op je opgegeven 06-nummer. 

Hoi iok heb nog een keer alles gedaan en nu is het  goed gegaan het is bijgeschreven .

Bedankt voor de hulp 

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen, je weet ons te vinden mocht het nodig zijn. :) 

Reageer