Vraag

Ik heb een 5000Mb bundel gekocht voor in Denemarken maar die werkt nier door onbeperkt online bundel

  • 8 November 2022
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo, ik heb een klein probleem… onbeperkt online bundel gekocht, prima voor onderweg maar nu zit ik in Denemarken waar ik nergens echt Wifi heb en heb daarvoor dus een 5000mb bundel gekocht.. nu pakt hij alleen de onbeperkt online bundel, kan die verwijderd worden zodat ik 5000mb kan gebruiken?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Rhodé4 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat dit is gebeurd, vooral omdat ik er eigenlijk niets aan kan doen. 

Ik kan een eenmaal aangeschafte bundel helaas niet verwijderen. 

Het enige dat ik in dit geval zou kunnen doen is, als de 500 Mb bundel niet gebruikt is. Deze vergoeden zodra hij is verlopen. 

Zou je daarvoor in je forumprofiel het 06 nummer waar het om gaat willen invullen? 

Ah balen zeg! Yes, dat is ook super. Heb nu m’n telefoonnummer ingevuld.

Reputatie 7
Badge +15

@Rhodé4 Dan houd ik hem in de gaten! 

Zou je misschien zelf ook een seintje kunnen geven wanneer de maand er bijna op zit? 

Dan zijn er 2 mensen die er aan denken en is er minder kans op vergeten! :)

Hoi @Rutger_ 

 

mijn onbeperkte bundel is nu afgelopen, nu zou ik nog 7 dagen hebben om 5000mb te gebruiken maar dat hoeft van mij niet. Zouden jullie daar iets aan kunnen doen zodat ik ook mijn geld terug krijg? En het liefst zsm voordat ik perongeluk wel wat mb’s gebruik ;)

Reputatie 7
Badge +15

@Rhodé4 We hebben het in dit geval via een privé bericht opgelost. 

Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben kun je natuurlijk altijd weer een topic openen :)