Ik kan 1244 niet bellen

• 3 december 2015
  • 10 reacties
  • 5793 keer bekeken

Ik heb net een op beltegoed.com 10 euro bestelt maar ik kan 1244 niet bellen "U kunt helaas geen gebruik maken van deze dienst'' het is een gewone prepaid nummer.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

AmandaNoteboom schreef op 3 dec '15 om 10:31u

Ik heb net een op beltegoed.com 10 euro bestelt maar ik kan 1244 niet bellen "U kunt helaas geen gebruik maken van deze dienst'' het is een gewone prepaid nummer.

Een workaround zou zijn om: "[opwaardeercode] Opwaarderen" te sms'en naar 1266

Robin

Reputatie 7
Badge +28
Beste Amanda,

Welkom! Wat raar dat je niet kunt bellen naar 1244! Met de tip die Robin geeft, moet het in ieder geval ook werken, maar ik kan me voorstellen dat je ook gewoon wilt bellen. Probeer je 1244 te bellen vanuit het telefoonboek of vul je het nummer handmatig in? Zou je dat laatste sowieso eens willen proberen? Mocht dat ook niet werken, wil je het me laten weten? Dan ga ik verder voor je aan de slag. Je hebt overigens wel een KPN prepaid nummer?

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Amanda,

Is het probleem opgelost? Ik heb niets meer van je vernomen, maar mocht je mijn hulp nog nodig zijn, laat het gerust weten hoor!

RobinFlikkema schreef op 3 dec '15 om 12:49u
AmandaNoteboom schreef op 3 dec '15 om 10:31uIk heb net een op beltegoed.com 10 euro bestelt maar ik kan 1244 niet bellen "U kunt helaas geen gebruik maken van deze dienst'' het is een gewone prepaid nummer.

Een workaround zou zijn om: "[opwaardeercode] Opwaarderen" te sms'en naar 1266

Robin

Het is niet gelukt om naar 1266 te smsen ik krijg steeds dat de code het niet doet moet ik opwarderen na de code typen ?

Reputatie 7
Badge +28
Wil je onderstaande stappen volgen? Dan moet het met de sms werken. Laat je dit ons weten? 

• Maak een sms'je met de volgende tekst: [code opwaardeerbon] Opwaarderen (bijvoorbeeld: 123456789123456 Opwaarderen).
  • Stuur de sms vervolgens gratis naar 1266. Je beltegoed wordt direct opgewaardeerd.
Reputatie 7
Badge +28
Is het gelukt, Amanda? Ik ben er erg benieuwd naar!

Marcia_ schreef op 14 dec '15 om 09:41u
Is het gelukt, Amanda? Ik ben er erg benieuwd naar!

Het is nog steed sniet gelukt ik heb trouwens een Iphone 4 en ik weet niet wat ik bij onderwerp moet schrijven ?

Reputatie 7
Badge +28
Wat jammer dat het nog niet gelukt is! Je hoeft als het goed is, bij het sturen van een sms geen 'onderwerp' in te vullen. Het is voldoende om de sms te richten aan '1266' en in de sms dan de cijfers van de opwaardeercode en het woord 'Opwaarderen' te zetten. Dan kan je de sms versturen. Wellicht lukt het met de printscreen die ik bijvoeg.

Mocht het onverhoopt toch niet lukken, wil je dan met je opwaardeerbon en je telefoon naar een KPN winkel gaan? Dan kunnen mijn collega's je ook helpen. 

https://

Ik heb het precies gedaan zoals de screenshot maar nog steeds geeft hij aan dat de code verkeerd is terwijl ik via een sms de code kreeg en kopie/paste gedaan heb.

Reputatie 7
Badge +28
Dat is vreemd, zeg.. Dan adviseer ik je toch om langs een KPN winkel te gaan en daar een collega mee te laten kijken. Ik kan nu op afstand helaas niet zien waar het fout gaat. 

Reageer