Beantwoord

Ik kan geen nummer ingeven in de prepaid app

  • 1 March 2021
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Hallo,
 

Ik kan de prepaid app niet meer gebruiken. Als ik het telefoonnummer invul en op de verder knop druk (die een SMS zou moeten versturen) dan gebeurd er helemaal niets. Ik heb dit probleem met tussenpozen al meer dan een jaar, en heb de app alleen ergens halverwege vorig jaar een keer kunnen gebruiken. Ook als ik naar mijn KPN ga, dan zie ik bij overzichten niet veel. Ik denk dat hier een probleem zit in de gegevens bij KPN, maar zou niet weten hoe ik direct met hun in contact kan komen.

Alle hulp is welkom.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 2 March 2021, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @TheoVergoossen! Balen dat je de Prepaid app niet meer kunt gebruiken. Je geeft aan dat deze wel eerder heeft gewerkt, maar vaak ook niet. Heb je de app in de tussentijd verwijderd? In principe zou je namelijk de app moeten kunnen blijven gebruiken zonder telkens opnieuw jouw telefoonnummer in te moeten voeren. De app is gebonden aan jouw mobiele nummer. Je kunt hierdoor dus ook niet meerdere nummers beheren in de Prepaid app. Als je de Prepaid app op jouw telefoon al gekoppeld had, dan blijft deze gekoppeld en zal een nieuwe registratie niet lukken.

Je kunt jouw prepaid nummer ook inzien via MijnKPN. Heb je nog geen MijnKPN account? Maak dan eerst een KPN ID aan. Vervolgens koppel je jouw prepaid product door op ‘Product toevoegen’ te klikken. Je ontvangt dan een SMS ter verificatie.

Bedankt voor het antwoord.
Diverse keren na een update van de app moet ik opnieuw registeren. En soms lukt dat, maar soms ook niet. Nu is het trouwens uiteindelijk ook gelukt nadat ik mijn wachtwoord op mijn KPN aangepast had en opnieuw ingelogd had op mijn KPN. Verklaren kan ik dit allemaal niet.
Als ik op MijnKPN kijk dan blijft de overzichtspagina trouwens leeg. Er verschijnt alleen een item om de app te downloaden. Zie bijgevoegd plaatje.

Mijn mobiel nummer is daar al gekoppeld.

Ik geef de app daarom de voorkeur boven MijnKPN omdat ik in de app meer gedetailleerde informatie kan krijgen (o.a. bel historie). Ik weet of dit verschil er hoort te zijn, maar in mijn geval is dat er wel.

Reputatie 7
Badge +17

Het klopt inderdaad dat je met prepaid meer informatie ziet in de Prepaid app dan in MijnKPN. Ik snap dan ook volledig dat je liever deze wilt gebruiken. De app werkt dus weer?

Klopt, de app werkt weer. Ik begrijp nog steeds niet hoe het plots wel weer werkte. Ik hoop niet dat ik bij de volgende update van de app wer problemen heb, maar dat moeten we gewoon afwachten.

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben bang dat ik daar ook geen verklaring voor heb, maar gelukkig werkt het weer! :blush: