Ik kan het extra Prepaid beltegoed niet aan vragen door storing website KPN

  • 29 March 2023
  • 9 reacties
  • 52 keer bekeken

Beste mensen

Ik probeer al een paar dagen mijn extra beltegoed aan te vragen.
Product is gekoppeld met mijn KPN-ID en is geactiveerd.
Het gaat om een nieuwe Prepaid sim-kaard die ik een paar dagen geleden heb ontvangen en waar ik nog recht heb op €7,50 bel bonus tegoed.

 

Na de het invullen van het formulier krijg ik telkens een foutmelding“ 

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.” zowel in Microsoft Edge als in Google Chrome.

Ook een keer alle cookies verwijderd, maar helpt niet.

Is er aan andere manier om dit voor elkaar te krijgen?

 


9 reacties

oeps, ik zie het probleem al, Mobiel nummer is ineens veranderd.
Geen idee hoe dat kan.

 

Zelf al geregeld, juiste nummer er bij aangemeld en bel bonus tegoed binnen gekregen.
Maar hoe nummer 06-** ** ** ** in mijn producten is gekomen is mijn een vraag, ik ken dit nummer helemaal niet.

Kan ik telnr 06-** ** ** ** zelf verwijderen, dat lukt mij namelijk niet.
Als julle die voor mij kunnen verwijderen, nou graag.

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7

Hoi @Frederika66, welkom bij ons op het forum. Goed om te lezen dat het alsnog gelukt is om het op te waarderen.

Dat je er een ander nummer bij ziet staan is wel gek. Ik kan een verzoek doen om die te verwijderen, zou je daarvoor je forumprofiel kunnen aanvullen met het e-mailadres wat je gebruikt om in te loggen en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Beide kan je bij 'Persoonlijke opmerkingen’ plaatsen. Als je daarna een seintje geeft weet ik dat je het heb ingevuld.

 Hoi Jasper 

Goed dat je me even komt helpen.
Ik log in met mijn algemene KPN account.

Laatste 3 cijfers BSN heb ik even bij Titel (privé) gezet en de email waar ik mee in log heb ik bij persoonlijke opmerkingen gezet. 

 

Alvast bedankt

Reputatie 7

Dank je @Frederika66, ik heb het verzoek doorgestuurd. Als ik er een terugkoppeling op heb deel ik het met je 🙂

👍

Reputatie 7

Hoi @Frederika66, ik krijg net de terugkoppeling dat het andere nummer is verwijderd. Deze zal je er nu niet meer moeten zien dus 🙂

Ik heb het even gecontroleerd, alles staat er nu goed in en het onbekende nummer is weg.
Dank je wel 👍 Gr Frederika

Reputatie 7

Graag gedaan. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer