Beantwoord

ik kan mijn prepaid simkaart niet meer gebruiken.

  • 20 november 2019
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo, sinds een paar dagen geeft mijn telefoon geen netwerk meer, maar staat er alleen noodoproepen en mijn adresboek was nog wel aanwezig.

 Ik dacht eerst dat het aan mijn tel lag, maar dat is niet zo. Dus ging ik ervanuit dat mijn sim defect was.

Daarom heb ik geprobeerd om een vervangende sim aan te vragen,  maar dat lukte niet. Op de site komt dan te staan dat het geen prepaid kaart is en bij andere informatie staat dat er een technische fout is opgetreden. 

Ik heb toen maar via fb contact gezocht met kpn en daar werd mij verteld dat mijn nummer blijkbaar is omgezet naar een abonnement.  Maar niet door mij!

Blijkbaar heeft een medewerker een typfout gemaakt bij een andere klant, waardoor het verkeerde nummer (mijn nummer) is omgezet.

Morgen zou een specialist ermee aan de slag gaan, is mij verteld. 

Maar......nu vraag ik me een aantal dingen af:

*zou ik mijn nummer nog wel terug kunnen krijgen? 

*zo ja, hoe lang zou dat dan kunnen gaan duren?

*en hoe kan er zo'n grote fout gemaakt worden?

Want ik neem aan dat je voor nummerbehoud een bevestigings sms ontvangt en dat heeft die andere persoon dus niet kunnen krijgen.

Ik baal hier wel heel erg van, omdat er veel belangrijke instanties en personen zijn die mij alleen op dat nummer kunnen bereiken en er zijn ook veel websites/ instanties die een bevestigings/verificatie, etc sms sturen naar dat nummer.

Een hele hoop rompslomp dus.......

Alvast bedankt voor een eventuele reactie.:sweat_smile:

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 21 november 2019, 08:53

Hi @Ukkepuk 7, Welkom op ons Forum!

Goed dat je zelf al het een en ander hebt ondernomen om het probleem opgelost te krijgen. 
Dit is wél iets dat zo snel mogelijk moet worden opgelost dus ik zou graag met je mee willen kijken. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hi @Ukkepuk 7, Welkom op ons Forum!

Goed dat je zelf al het een en ander hebt ondernomen om het probleem opgelost te krijgen. 
Dit is wél iets dat zo snel mogelijk moet worden opgelost dus ik zou graag met je mee willen kijken. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hi @Ukkepuk 7

 

Bedankt voor de reactie. 

Ik heb mijn profiel ingevuld.:relaxed:

Reputatie 7
Badge +10

@Ukkepuk 7  Bedankt voor de snelle reactie!

Ik zie dat er al druk in de weer gebeld wordt om het z.s.m. op te lossen. Ik hou het even in de gaten vandaag en laat het weten. 
Ik neem aan dat jij ook op de hoogte gebracht wordt als dit probleem is verholpen. Zou je eventueel een ander telefoonnummer kunnen doorgeven waar we jou op kunnen bereiken mocht dit nodig zijn? Anders kan het ook over de e-mail (is al ingevoerd). 

We spreken elkaar snel weer.:grinning:

Reputatie 7
Badge +10

@Ukkepuk 7 , Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer