ik kan niet online opwaarderen...

• 21 juni 2015
  • 5 reacties
  • 467 keer bekeken

Hi,

Ik kan al geruime tijd (maanden) niet meer online opwaarderen. Als ik dit probeer krijg ik iedere keer in plaats van het opwaardeerformulier, de volgende tekst te zien:

Forbidden

You don't have permission to access /WebReloadSolution/views/kpnnl/kpnnl/default/reload/nl/start.jsf on this server.

Dit zowel op de site van KPN als die van Hi. Ik begin dit nu toch wel al een beetje beu te worden.

Ben

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Ben,

Welkom op het forum. Heel onhandig dat het niet meer lukt met het online opwaarderen! Ik neem voorzichtig aan dat je deze link hiervoor gebruikt? Krijg je dan de foutmelding als je alles ingevuld hebt of überhaupt als je deze link opent? Je kunt dan eens proberen om een andere browser te gebruiken. Op dit moment gebruik ik Google Chrome. Graag hoor ik van je. 

Hi marcia,

Ik krijg inderdaad die foutmelding op het moment, dat ik die link open. Dus er valt niets in te vullen. Vreemd dat een website als deze niet in iedere browser (firefox) goed functioneerd.

Ben.

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Ben, 

Kun je in geen enkele browser de link openen? Ook ik heb het geprobeerd en bij mij doet de link het, net zoals bij Marcia, in Google Chrome. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hi Cindy,

Leuk dat bij jullie de link wel werkt in chrome, maar ik heb deze browser dus niet, en wens deze ook niet te instaleren, omdat een link niet in firefox werkt.

In internet explorer werkt deze link trouwens ook, maar waarom niet in firefox?

Groeten: Ben

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Ben, 

Niet alle linkjes van KPN.com zijn geoptimaliseerd voor het gebruik van alle browers. Dit probleem is bekend en er wordt gewerkt om hier een structurele oplossing voor te vinden. Helaas heb ik geen zicht op een oplosdatum. Fijn om te lezen dat je de link wel gewoon in Internet Explorer kunt gebruiken. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer