Beantwoord

Ik kan niet opwaarderen met een opwaardeerbon

  • 2 April 2019
  • 3 reacties
  • 660 keer bekeken

Bij het bellen van 1244, wordt er gezegd dat het nummer niet in gebruik is. Bij sms-en naar 1266, wordt mijn bericht niet verzonden. Als ik mijn SIM kaart wil activeren, herkent KPN mijn nummer niet. Ik heb een opwaardeerbon met een code, maar ik kan niet opwaarderen. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door PeterG 2 April 2019, 11:31

Bekijk origineel

3 reacties

Heb je al langer dan 9 maanden niemand gebeld, ge-sms't? Of internet gebruikt?

Als je, met een ander toestel, ook je eigen nummer niet meer kunt bellen dan is 't vervallen. Daar lijkt 't wel op want je kunt 1244 ook niet meer bereiken. Enige wat je dan kunt doen is een nieuwe Prepaid-sim en dus ook nieuw nummer kopen.

Bel of sms en internet je er 6 maanden niet mee dan wordt ie éénzijdig geblokkeerd. Je kunt dan nog 3 maanden alleen de KS 1200 opwaardeernummer 1244 bereiken. Gebeld worden kan dan nog wel.
Na die 3 maanden vervalt het nummer geheel. Het is dan niet meer te reactiveren of terug te halen.

Wat we ook al eens gehad hebben: IS HET WEL EEN KPN SIMKAART?
We hadden laatst iemand met Simyo. Daar staat dan wel "KPN" op je telefoonscherm, maar dat is het netwerk; niet de provider.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @sharonenflint, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lastig dat het niet lukt om op te waarderen! Ik zie dat Peter al veel goeie vragen heeft gesteld. Kan je hier allereerst antwoord op geven? Dan weet ik beter hoe ik je beter verder kan helpen 😉
Reputatie 7
Badge +21
@sharonenflint, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Ik ga er vanuit dat het inmiddels gelukt is! Zo niet, dan hoor ik het graag.

Reageer