Beantwoord

Ik wil mijn mobiele nr opheffen en van prepaid af

• 2 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 289 keer bekeken

Beste lezer,
Ik vindt dit een klant onvriendelijk manier om u te bereiken!
Ik snap niet waarom de klantenservice gewoon nergens een mail adres vermeld heeft staan waar ik een mail naartoe kan sturen!
Ik wil graag bevestiging dat ik het KPN mobiele nr prepaid bij KPN kan opzeggen van mijn zoon.
Hij heeft een andere mobiel en een andere nr nu.
Graag zsm uw reactie als ik weer ergens anders moet wezen.
Bijvoorbaat dank.
Mvrgr
icon

Beste antwoord door Alex_P 13 november 2019, 17:05

Dat hangt dan af van de einddatum van je contract. Deze kun je zien in Mijn KPN, ik kan het echter ook voor je nakijken. 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Nick2006, welkom hier! Wat jammer dat je het plaatsen van jouw bericht hier zo ervaart. Er is geen mogelijkheid om contact met ons te zoeken via de mail, daarom kan je geen e-mailadres terugvinden. Een Prepaid kaart kan je niet opzeggen. Op het moment dat de kaart een half jaar niet gebruikt wordt, zal deze beëindigd worden. Je hoeft hier zelf niks meer voor te doen. Als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust 🙂
Bedankt voor de info Natasja. 🙂

Dag stel dat ik overweeg om mijn prepaid op te zeggen. Kan ik dat elk moment doen?

Mvg Hans

Dag stel dat ik overweeg om mijn prepaid op te zeggen. Kan ik dat elk moment doen?

Mvg Hans

Hallo @Ikke1960 , prepaid hoef je niet op te zeggen, je maakt gewoon je beltegoed op, waardeert het niet meer op en op een gegeven moment is het nummer gewoon vervallen.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi Ikke, welkom hier. 

Hallo@Ikke1960 , prepaid hoef je niet op te zeggen, je maakt gewoon je beltegoed op, waardeert het niet meer op en op een gegeven moment is het nummer gewoon vervallen.

Dit klopt helemaal. Eventueel kan ik hem ook voor je helemaal opzeggen, dan ben je het nummer wel kwijt. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Ik had me vergist. En een sim only. Ik betaal nu € 15 euro. Maar wil flink bezuinigen. 

Mvg Hans

Reputatie 7
Badge +19

Dat hangt dan af van de einddatum van je contract. Deze kun je zien in Mijn KPN, ik kan het echter ook voor je nakijken. 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +19

Ikke, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Reputatie 7
Badge +31

Als je opzegt, wat ieder moment kan, dan...

Ben je meer dan een maand voor de einddatum, dan wordt je contract per einddatum stopgezet.

Ben je minder dan een maand voor de einddatum dan loopt je abonnement nog één maand door van af de opzegdatum (vb van 20 november t/m 20 december).

Na de einddatum van je contract opzeggen resulteert ook in een termijn van 1 maand.

Reageer