Beantwoord

Ik word voortdurend ongewenst gebeld

• 9 januari 2016
  • 2 reacties
  • 312 keer bekeken

Hoi!

Ik heb een tijdje terug een simpel supergoedkoop telefoontje gekocht met een KPN prepaid kaartje. Deze telefoon gebruik ik alleen om bereikbaar te zijn. Ik gebruik 'm eigenlijk nooit en vrijwel niemand heeft het nummer. Ik word nu voortdurend gebeld, veelal anoniem. Echt tientallen keren per dag. Ik krijg ook regelmatig berichtjes die voor de vorige eigennaar van het nummer bedoeld zijn. Ik reageer nergens op en zet de telefoon nu maar uit, maar dit zou niet moeten kunnen vind ik. Dit nummer is voor mij onbruikbaar. Ik wil het liefst een ander (echt nieuw) nummer. Hoe kan dit regelen?

Bedankt alvast!

Admin: bericht naar juiste board verplaatst

icon

Beste antwoord door Marcia_ 12 januari 2016, 11:31

Hey ,

Welkom! Wat irritant dat je steeds ongewenst gebeld wordt! We kunnen van een prepaid kaartje het mobiele nummer helaas niet wijzigen, dus je kunt dan het beste een heel nieuw prepaid kaartje kopen. Heb je zo voldoende informatie?

Bekijk origineel

2 reacties

Misschien heb je hier iets aan mocht je je telefoonnummer willen houden.

https://www.kpn.com/prive/klantenservice/telefonische-overlast.htm

Anders kunnen ze via de Mobiel Service helpdesk je wel aan een nieuw nummer helpen 0800-0105.

Reputatie 7
Badge +28
Hey ,

Welkom! Wat irritant dat je steeds ongewenst gebeld wordt! We kunnen van een prepaid kaartje het mobiele nummer helaas niet wijzigen, dus je kunt dan het beste een heel nieuw prepaid kaartje kopen. Heb je zo voldoende informatie?

Reageer