Beantwoord

Incasso opwaarderen via SMS mislukt

  • 29 maart 2020
  • 13 reacties
  • 297 keer bekeken

Vorige week probeerde ik mijn prepaid beltegoed op te waarderen via SMS. Dat lukte helaas niet; ik kreeg de volgende melding: 

"U kunt niet meer opwaarderen via SMS vanwege een mislukte incasso of een stornering. U ontvangt een aparte SMS met een mogelijkheid om de openstaande betaling te voldoen. Daarna kunt u weer gebruik maken van opwaarderen via SMS."

Ik heb het nagezocht en inderdaad zou het kunnen kloppen dat één opwaardering niet is afgeschreven. 

Maar ten eerste verbaast mij dit, want mijn banksaldo is altijd voldoende geweest voor jullie incasso. 
En ten tweede heb ik nooit van jullie bericht gehad dat een incasso niet gelukt is, met het verzoek om op een andere manier te betalen. 

Graag uitzoeken hoe dit mogelijk is en hoe we dit kunnen oplossen, opdat ik weer kan opwaarderen via SMS. 

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexa_ 30 april 2020, 10:28

@muziekboot Ik hoop dat het in de tussentijd lukt/is gelukt met de andere manier van opwaarderen. Ik heb begrepen dat het ontzettend druk is bij de specialisten waarbij dit in behandeling genomen wordt, en opgelost moet worden. Excuus voor het ongemak! Als je iets gehoord hebt of als je vragen hebt, hoor ik het graag.

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @muziekboot, ik begrijp dat je van niets wist, maar dat er blijkbaar iets niet goed is gegaan met een incasso van een opwaardering. Hierdoor lukt het nu niet om op te waarderen via SMS. 

Ik lees in het berichtje dat je deelt, dat je een SMS zou ontvangen met de mogelijkheid om de betaling alsnog te doen. Heb je dat berichtje inmiddels ontvangen, of nog niet? Zo gauw die betaling gedaan is, kan je ook gewoon weer opwaarderen via SMS. Ik hoor graag of het is gelukt, en ook als je vragen hebt natuurlijk.

Ik heb die SMS niet ontvangen en verder ook nog geen enkel bericht/verzoek om alsnog te betalen.  

Reputatie 6
Badge +9

@muziekboot Gek dat je verder niets ontvangen hebt. Ik heb een melding aangemaakt en doorgezet naar de specialisten, met het verzoek om dit na te kijken en op te lossen. Zij nemen contact met je op zo gauw ze vragen hebben of als het opgelost is. Dat gebeurt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen. Laat je het weten als je iets hebt gehoord?

Reputatie 6
Badge +9

Goedemorgen @muziekboot, ik ben benieuwd of je intussen al iets hebt gezien of gehoord over de melding die ik voor je heb aangemaakt? Laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Helaas, nog niets gehoord.

Reputatie 6
Badge +9

@muziekboot Ik zie ook nog geen notitie of aantekening terug. Niet fijn dat 't zo lang duurt. Heb je intussen het opwaarderen via SMS nog opnieuw geprobeerd?

Ik heb voor de zekerheid opnieuw een melding aangemaakt en hou het in de gaten. Mocht je intussen iets horen of als er iets verandert, dan hoor ik het graag.

Zojuist geprobeerd, maar nog steeds dezelfde foutmelding. 

Reputatie 6
Badge +9

@muziekboot Het is niet de manier die je wilt, maar je kan in de tussentijd wel online opwaarderen. Ik hoop dat het daarmee voor nu even lukt, mocht je in de tussentijd willen opwaarderen. Verder hou ik het voor je in de gaten en hoor je zo snel mogelijk meer om het opwaarderen via sms weer mogelijk te maken.

Reputatie 6
Badge +9

@muziekboot Ik hoop dat het in de tussentijd lukt/is gelukt met de andere manier van opwaarderen. Ik heb begrepen dat het ontzettend druk is bij de specialisten waarbij dit in behandeling genomen wordt, en opgelost moet worden. Excuus voor het ongemak! Als je iets gehoord hebt of als je vragen hebt, hoor ik het graag.

Sinds Telfort overgegaan is naar KPN is dit al de zoveelste keer dat er een probleem is met SMS-opwaarderen. En altijd duurt het een eeuwigheid voordat het is opgelost. 

Als jullie nu gewoon eens eerlijk zeggen dat je de prepaid-klanten liever kwijt bent, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben… 

Reputatie 6
Badge +9

@muziekboot Het spijt me dat het zo stroef loopt. Het is puur dat het bij deze afdeling zo druk is, het is zeker niet het geval dat we van prepaid klanten af willen.

Zucht! Nog steeds niet… Waarom wordt er niets aan gedaan???? Druk, druk, druk, ja, dat heb ik nu lang genoeg gehoord. Mijn geduld begint echt op te raken, nu… 

Reputatie 6
Badge +9

@muziekboot Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het vreselijk vervelend vind dat het allemaal zo lang duurt. Ik heb navraag gedaan, en heb het doorgezet naar een andere specialist, met de vraag of hij een andere manier heeft om dit op te lossen. Zeker aangezien het nu al zo lang loopt. Ik verwacht binnen uiterlijk een paar dagen meer informatie voor je te hebben, en laat het weten zo gauw ik iets heb gehoord.

Reageer