Beantwoord

instellen nieuwe code telefoon lukt niet

• 26 december 2018
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Mijn batterij van mijn telefoon was leeg. Na het opladen moest ik derhalve opnieuw inloggen. Helaas kwam ik niet ver, omdat ik mijn code was vergeten.

Geen nood dacht ik nadat ik mijn pukcode had opgezocht. Deze pukcode werd geaccepteerd en vervolgens kon ik een nieuw code opgegeven. Aldus gegaan. Helaas kreeg ik een melding van foutcode nadat ik de nieuwe code ter controle ingegeven. Ik heb deze procedure een aantal keren herhaald zonder succes. Wat nu te doen?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 29 december 2018, 10:02

Hallo @smaragd, welkom! Excuses voor deze ontzettend late reactie. Is het inmiddels gelukt? Zo niet, zou je je forumprofiel willen updaten met je 06-nummer en simkaartnummer? Die laatste kan je plaatsen onder persoonlijke opmerkingen. Ik kan je dan in een privébericht de juiste pukcode sturen. Het is wel belangrijk dat je na het invullen van de pukcode een nieuwe pincode kiest en dus niet degene die je hiervoor gebruikte.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @smaragd, welkom! Excuses voor deze ontzettend late reactie. Is het inmiddels gelukt? Zo niet, zou je je forumprofiel willen updaten met je 06-nummer en simkaartnummer? Die laatste kan je plaatsen onder persoonlijke opmerkingen. Ik kan je dan in een privébericht de juiste pukcode sturen. Het is wel belangrijk dat je na het invullen van de pukcode een nieuwe pincode kiest en dus niet degene die je hiervoor gebruikte.

Reageer