Beantwoord

Internet via Zorgloos online-bundel is traag

  • 28 March 2019
  • 5 reacties
  • 280 keer bekeken

Ik gebruik "zorgeloos online bundel" sinds 1 jaar gelden.
De internet was altijd goed en was snel ook. 5 dagen geleden ging mijn internet niet meer snel en daarna is de internet helemaal gestopt, maar ik kan wil bellen en sms'en
Ik heb sinds 1 jaar mijn sim card gekocht
Sinds 1 jaar tot nu had ik geen problemen met de service van kpn
Kan iemand misschien een oplossing voor mij vinden.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 March 2019, 13:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Malek.al.daeif, heb je gekeken of je MB's misschien op zijn? Als dat het geval is zal je internet inderdaad onderuit gaan en kun je nog wel bellen en sms'en. Heb je nog wel internet als je met Wifi verbonden bent?

Edit: ik zie dat het over onbeperkt internet prepaid gaat, dus de MB's zullen niet op zijn...
Mijn bundel is onbeperkt
De internet snelheid most 128kb zijn maar hij doet helemaal niet meer
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Malek.al.daeif Goed dat je de vraag hier op het Forum stelt. Ik zag dat je je gegevens al had opgeslagen in je Forum Profiel, dus ik kon meteen met je meekijken. Je hebt inderdaad de Zorgeloos Online-bundel en deze is ook keurig actief. Als kijk naar je aansluiting zie ik ook dat je wel degelijk data verbruikt, de afgelopen dagen. Je geeft echter aan dat je helemaal geen internet kunt gebruiken. Is dat nog steeds zo?

De bundel die je hebt geeft je inderdaad een snelheid tot 128 Kbps. Dat is niet enorm snel, maar je zou wel degelijk gewoon gebruik moeten kunnen maken van Whatsapp, bijvoorbeeld, of iets moeten kunnen Googlen.
Ja het is nog steeds zo ik heb mijn sim card en een andere mobile in gezet maar de problemen blijft het zelfde geen internet
Reputatie 7
Badge +20
Dat is vreemd. Het is inderdaad een logische gedachte om je simkaart in een ander toestel te stoppen, om te kijken wat er gebeurt. Maar dit maakt dus geen verschil: je hebt nog steeds geen internet. Ik heb niet direct een oorzaak voor handen, te meer omdat ik zie dat er wel degelijk data wordt verbruikt. Je kunt verder zonder problemen bellen en gebeld worden, lees ik. Je kunt altijd langs één van onze winkels gaan om je simkaart te vervangen.

Reageer