Beantwoord

internetbundel aanzetten

  • 16 June 2019
  • 7 reacties
  • 439 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
Ik heb voor mijn vakantie Telfort internetbundel gekocht voor prepaid. Krijg geen internetverbinding. Is sinds gister KPN. Heb de KPN Predaid app inmiddels gedownload en heb nu 1000mb nog tegoed. Hoe kan ik hier nu gebruik van maken. Moet ik deze bundel activeren? Mobiele data en roaming staan aan maar ik kan de bundel nog steeds niet gebruiken
icon

Beste antwoord door WGF 21 June 2019, 16:21

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @WGF Wat bijzonder dat het nog niet werkt. Je zou een sms moeten ontvangen, waarin we je welkom heten en wat uitleg geven. Heb je deze wel gekregen? Ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je mobiele nummer en het nummer van je simkaart? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @WGF Is het probleem inmiddels verholpen? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.
Ben inmiddels weer thuis bundel niet kunnen gebruiken in Griekenland. Ga vandaag naar KPN winkel om advies
Reputatie 7
Badge +20
Oh, da's jammer zeg. Ik hoop van harte dat je er in de winkel uitkomt. Laat je het weten?
Kom zojuist uit de KPN winkel in Drachten. Een hele lieve dame heeft me geholpen en in de winkel gechat met een medewerker. Uiteindelijk bleek er iets met de BOSS instellingen niet goed te staan. NU WERKT HET WEL! 👍
De collega waarmee ze gechat heeft heeft de kosten van deze bij Telfort gekochte bundel vergoed door mijn beltegoed weer op te hogen met € 10
complimenten voor de hulp. Bleef jammer dat ik op mijn vakantie er geen gebruik van heb kunnen maken maar het is uitstekend opgelost zo
Reputatie 7
Badge +20
Natuurlijk is het jammer dat het aan een instelling bleek te liggen en dat je het daardoor niet op je vakantie hebt kunnen gebruiken. Je hebt in elk geval een heel nette en snelle oplossing gekregen. Dat is fijn om te lezen!
Ja. Ga ervan uit dag het voor een volgende vakantie nu wel gaat werken. Dank voor je hulp

Reageer