Beantwoord

Internetbundel activeren

  • 28 February 2019
  • 5 reacties
  • 331 keer bekeken

Hoi,

Ik heb vandaag 15 euro aan beltegoed (online) gekocht om een kpn alles-in-1 zorgeloos te activeren. Ton ik dit bundel probeerde te activeren gaf het aan dat het niet gelukt was en ik dit opnieuw moest proberen. Ik heb dit al 6x geprobeerd maar zonder resultaat. Ook heb ik hier nog nooit eerder last van gehad
Wat is het probleem en hoe kan dit opgelost worden?

Gr,
Moe’sha

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 February 2019, 15:52

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi,

Ik heb vandaag 15 euro aan beltegoed (online) gekocht om een kpn alles-in-1 zorgeloos te activeren. Toen ik dit bundel probeerde te activeren gaf het aan dat het niet gelukt was en ik dit opnieuw moest proberen. Ik heb dit al 6x geprobeerd maar zonder resultaat. Ook heb ik hier nog nooit eerder last van gehad
Wat is het probleem en hoe kan dit opgelost worden?

Gr,
Moe’sha
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Internetbundel activeren, Goed dat je aangeeft dat er iets fout gaat tijdens het activeren van de KPN alles-in-1 Zorgeloos bundel. Waarom het niet lukt wil ik voor je uitzoeken. Zou je jouw 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan je forumprofiel bij klantnummer mobiel? Wanneer je dit gedaan hebt, stuur je hier dan een berichtje? Pak ik het z.s.m. op.
Hallo @Internetbundel activeren, Goed dat je aangeeft dat er iets fout gaat tijdens het activeren van de KPN alles-in-1 Zorgeloos bundel. Waarom het niet lukt wil ik voor je uitzoeken. Zou je jouw 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan je forumprofiel bij klantnummer mobiel? Wanneer je dit gedaan hebt, stuur je hier dan een berichtje? Pak ik het z.s.m. op.

Hallo @Marina_ ,

Ik heb mijn 06-nummer en simkaartnummer toegevoegd. Ook heb ik een ander internetbundel geactiveerd, dit is wel gelukt. Ben toch benieuwd wat er precies verkeerd is gegaan, want ik vond dit wel jammer.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor het toevoegen van de benodigde gegevens. Tot nu toe heb ik niet kunnen achterhalen waarom je de KPN alles-in-1 Zorgeloos bundel niet hebt kunnen activeren. Omdat je nu onvoldoende saldo hebt voor deze bundel en je inmiddels een andere bundel hebt geactiveerd, kan ik niet testen of ik vanaf hier de bundel wel kan activeren. Wanneer jouw bundel is afgelopen, je hebt weer opgewaardeerd en je wilt alsnog de KPN alles-in-1 Zorgeloos bundel activeren, stuur je dan een bericht? Probeer ik het dan nog eens.
Bedankt voor het toevoegen van de benodigde gegevens. Tot nu toe heb ik niet kunnen achterhalen waarom je de KPN alles-in-1 Zorgeloos bundel niet hebt kunnen activeren. Omdat je nu onvoldoende saldo hebt voor deze bundel en je inmiddels een andere bundel hebt geactiveerd, kan ik niet testen of ik vanaf hier de bundel wel kan activeren. Wanneer jouw bundel is afgelopen, je hebt weer opgewaardeerd en je wilt alsnog de KPN alles-in-1 Zorgeloos bundel activeren, stuur je dan een bericht? Probeer ik het dan nog eens.

Zal ik doen, bedankt!

Reageer