Beantwoord

Internetbundel activeren lukt niet

• 20 november 2017
  • 4 reacties
  • 286 keer bekeken

Hallo,
Ik heb 10 euro aan beltegoed gehaald om mijn kpn zorgeloos online bundel te activeren maar als ik hem wil activeren geeft kpn aan dat het niet is gelukt en ik het nog een keer moet proberen.
Ik heb vaker zo’n bundel gehad en hij deed het altijd tot nu toe.
Snapt iemand hoe dit zit?

Groetjes Lieke

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking en berichten samengevoegd
icon

Beste antwoord door Marcia_ 20 november 2017, 12:01

Hoi Lieke, welkom! Ik zie dat er inmiddels een Onbeperkt Online bundel op staat. Toch gelukt uiteindelijk. Je hebt tussen het opwaarderen en bestellen van de bundel mobiele data verbruikt. Daarom lukte het de eerste keer niet. Ik heb nu €9,65 vergoed, omdat het de eerste keer was. Let er voor de volgende keer wel even op.

Misschien is de Zorgeloos Online bundel iets voor je? Die is wel €2,50 per maand duurder, maar je krijgt er 20 minuten en sms'jes bij. Het voordeel is dat de bundel automatisch doorloopt maandelijks, dus je hebt er dan geen omkijken naar. Kan ik verder nog iets voor je doen?
Bekijk origineel

4 reacties

Ik zou graag zsm een reactie willen hebben op mijn vorige vraag want betaal al voor de 2e keer 10 euro aan beltegoed
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Lieke, welkom! Ik zie dat er inmiddels een Onbeperkt Online bundel op staat. Toch gelukt uiteindelijk. Je hebt tussen het opwaarderen en bestellen van de bundel mobiele data verbruikt. Daarom lukte het de eerste keer niet. Ik heb nu €9,65 vergoed, omdat het de eerste keer was. Let er voor de volgende keer wel even op.

Misschien is de Zorgeloos Online bundel iets voor je? Die is wel €2,50 per maand duurder, maar je krijgt er 20 minuten en sms'jes bij. Het voordeel is dat de bundel automatisch doorloopt maandelijks, dus je hebt er dan geen omkijken naar. Kan ik verder nog iets voor je doen?
Beste Kpn,
Bedankt voor de moeite en het vergoeden van het geld! De volgende keer zal ik er beter op letten. Ik had al de zorgeloos online van 10 euro met 20 sms en 20 min bellen die gebruikte ik altijd al.
Fijn dat het alsnog is opgelost.

Groetjes,
Lieke
Reputatie 7
Badge +28
Top! Geen probleem en bedankt voor je berichtje!

Reageer