Beantwoord

Internetsnelheidsprobleem in de tweede maand na het opladen

  • 25 April 2019
  • 8 reacties
  • 1085 keer bekeken

Goede middag Ik gebruik uw KPN voor de tweede maand. De eerste maand is de snelheid zwak, wordt het account drie dagen aangevuld en is er geen snelheid met internet. Al 10 dagen gaat de tweede maand en er is geen snelheid met internet. Kun je me snelheid op het internet toevoegen ??? Mijn telefoonnummer is xxxxx

admin: telefoonnummer verwijderd ivm privacy
icon

Beste antwoord door Misja20 26 April 2019, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Igor UA . Welkom op het forum.
Ik begrijp dat je graag wilt weten hoe je via het internet je prepaid bundel kunt opwaarderen? Dat kan via deze link:
https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Je schrijft tevens dat de snelheid laag is? Met een bundel kun je max 14,4 Mbit/s halen. Dit hangt natuurlijk ook nog een beetje af van de locatie waar je je bevind. Ik hoop dat je iets aan deze info hebt! 🙂
heel kleine snelheid. Ik kan niet eens praten over Vibera, ik wil dat je mijn mobiele kaart activeert. Ik heb mijn account voor de tweede maand aangevuld en de promotie verlengd. En ik kan geen foto naar Vaiber sturen. Ik kan zelfs geen vibe-foto uploaden. En ik heb geen 3 Ji, ik heb alleen H om in de rechterbovenhoek te gloeien. Was in Nederland 4 dagen geleden laat zien dat er 3 gi zijn, maar alleen ik ga naar het internet staat meteen in de rechter bovenhoek van H. Ik kom uit de internet shows 3 gi. Please help. ??? Ik heb weinig om de operator te bellen omdat ik geen Engels ken.
Reputatie 6
Badge +6
heel kleine snelheid. Ik kan niet eens praten over Vibera, ik wil dat je mijn mobiele kaart activeert. Ik heb mijn account voor de tweede maand aangevuld en de promotie verlengd. En ik kan geen foto naar Vaiber sturen. Ik kan zelfs geen vibe-foto uploaden. En ik heb geen 3 Ji, ik heb alleen H om in de rechterbovenhoek te gloeien. Was in Nederland 4 dagen geleden laat zien dat er 3 gi zijn, maar alleen ik ga naar het internet staat meteen in de rechter bovenhoek van H. Ik kom uit de internet shows 3 gi. Please help. ??? Ik heb weinig om de operator te bellen omdat ik geen Engels ken.
What Prepaid bundle are you using?

Is it the Onbeperkt Online bundle? If yes, then its normal that its slow, becuase the max speed of that bundle is 128kbps = 16 kB
ja dit is onbeperkt internet vooraf betaald. Maar toen ik de internetkaart kocht, vertelden ze me dat in de eerste maand er een slechte snelheid zou zijn, dan kun je YouTube niet gebruiken. na de tweede storting kun je YouTube gebruiken. En na de tweede aanvulling kan ik niet praten over vatsapu. en Vaberu poep. Mijn metgezel heeft ook zo'n mobiele kaart omdat ik YouTube kan bekijken. En ik niet. help me alsjeblieft Mogelijk moet u een toegangspunt configureren, of misschien kunt u zien waarom ik geen snelheid heb. Ik heb niet eens 02.2Mbit / s
Reputatie 6
Badge +6
ja dit is onbeperkt internet vooraf betaald. Maar toen ik de internetkaart kocht, vertelden ze me dat in de eerste maand er een slechte snelheid zou zijn, dan kun je YouTube niet gebruiken. na de tweede storting kun je YouTube gebruiken. En na de tweede aanvulling kan ik niet praten over vatsapu. en Vaberu poep. Mijn metgezel heeft ook zo'n mobiele kaart omdat ik YouTube kan bekijken. En ik niet. help me alsjeblieft Mogelijk moet u een toegangspunt configureren, of misschien kunt u zien waarom ik geen snelheid heb. Ik heb niet eens 02.2Mbit / s
Helaas hebben ze je verkeerd geïnformeerd

Zoals ik je in mijn vorige bericht had uitgelegd, max speed van deze bundel is 128kbps, daarmee kan je niet youtuben, of muziek streamen.... ook niet na een tweede opwaardering.

Deze bundel is alleen geschikt voor whatsapp, emailen, beetje google en nieuws of zo lezen.

Dat je vriend wel Youtube kan gebruiken is simpel omdat KPN een fout in deze bundel had, waardoor je sneller internet had dan je normaal zou moeten krijgen, maar het zal niet meer lang duren voordat jou vriend ook niet meer kan youtuben met deze bundel.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk voor je is 😉
Bedankt voor de antwoorden. zeer nuttige informatie. De verkoper in de KPN-winkel zei dat het internet geweldig zal zijn en zelfs YouTube zal gebruiken. Na de tweede aanvulling. waarom zei hij dat? Bedankt voor het antwoord is heel aardig dat je verantwoordelijk bent
@Misja20 Dankjewel voor de heldere antwoorden.
@Igor UA Helaas zal je dus geen hoge snelheden met die bundel krijgen. Ik betreur dat de verkoper dat wel vertelt heeft. Was het een KPN medewerker?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat voldoende weet. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!