Beantwoord

Is het wel nodig onze oude simkaarten te vervangen?

  • 10 September 2021
  • 5 reacties
  • 158 keer bekeken

Wij hebben twee nieuwe simkaarten besteld en ontvangen (bestelnummers *****************).

De toestelcheck geeft aan dat wij bellen via G2 en dat daar voorlopig niets veranderd.

Het gaat om twee hele eenvoudige Nokia toestelletjes (1e acht cijfers IMEI: 35510707).

Vraag 1.: Is het wel nodig onze oude simkaarten te vervangen?

Zo ja, - Vraag 2: Zijn deze toestelletjes wel geschikt voor de nieuwe simkaarten?

Zo ja, - Uw e-mails met activeringscodes zijn per abuis verwijderd - wilt u die opnieuw aan ons versturen?

Ik zie uw antwoord tegemoet.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 September 2021, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @A.M.J.F., fijn dat jij je vragen hier stelt, hierbij mijn antwoorden:

  1. Ja, ook met een eenvoudig toestel die nog gebruik kan maken van het 2G netwerk is het nodig om de simkaart te vervangen. De nieuwe simkaart zorgt voor een goede kwaliteit en  heeft de laatste veiligheidsupdates.
  2. Ja, hoor. Jullie kunnen het benodigde formaat simkaart eruit drukken en dan de simkaart in het toestel plaatsen.
  3. Ook dit is te regelen. Het snelste kan via onze chat of telefonische klantenservice, heeft het minder haast dan kan het ook via ons, het Forum.

    Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

    Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

    Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Goedendag Shyrin,

Dank voor je reactie.

Ik had inmiddels ook contact met de klantenservice.

Wat vraag 3 betreft, daar kon men de twee e-mails met activeringscodes niet traceren en opnieuw versturen. Ik kreeg het advies nog eens nieuwe simkaarten aan te vragen… Wel kreeg ik een sms met een “toegangscode” maar dat is volgens mij weer wat anders. En op het andere toestelletje kwam die sms dan weer niet. 

Denk dat we voorlopig nog maar even blijven bellen met de oude simkaart.

Met vriendelijke groet. 

Reputatie 7
Badge +16

Dat mag en kan nog!

Als je het prettig vind, kan ik ook nog meekijken op basis van jullie klantgegevens :point_down_tone4::

Goedemiddag @A.M.J.F., fijn dat jij je vragen hier stelt, hierbij mijn antwoorden:

Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer en 06 nummer(s), postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

 

Goedenavond Shyrin,

Profiel voor zover mogelijk aangevuld.

Het betreft twee prepaid toestelletjes - geen contract dus.

Het lijkt mij dat ons KPN contract voor internet en vaste telefoon hier niets mee te maken heeft.

Misschien kun je/wil je proberen mee te kijken.

Ik hoor graag weer.

Met vriendelijke groet,

 

Reputatie 7
Badge +16

Hartelijk dank voor de gegevens: dit was voldoende informatie voor mij :relaxed:.

De status van jouw bestelling èn ook de verzonden activatiecodes zijn terug te vinden in jouw persoonlijke online bestelomgeving. Ik heb de activatiecodes in een privébericht naar je verzonden.
Let op: Om de nieuwe simkaart direct te kunnen gebruiken dient u deze na ontvangst binnen 30 dagen te activeren. Het activeren van de simkaart kan via :point_right_tone4: Simkaart activeren

Ik lees graag of het gelukt is of als er nog andere vragen zijn!