Beantwoord

Is mijn Prepaid nummer nog te redden?

  • 1 November 2023
  • 7 reacties
  • 75 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hi @O. Excellence,

Zou je het volledige simkaartnummer willen noteren in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of het nummer nog te redden valt.

Overigens heb je meerdere sms'jes ontvangen op je simkaart, dat er gebruik gemaakt moet worden van je Prepaid tegoed omdat je nummer anders geblokkeerd en beëindigd zou worden. Ik ben oprecht even benieuwd wat je gedacht hebt na het ontvangen daarvan; dacht je dat het een foutje van ons zou zijn omdat je wel gebruik maakte van Whatsapp via dit nummer? Of is er een andere reden dat je niets met deze sms'jes gedaan hebt?

Kan iemand mij helpen om mijn prepaid nummer weer actief te krijgen? 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 7 November 2023, 13:32

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik weet niet of dit nog lukt @Kerkdriel, maar ik ga een specialistische afdeling aansturen om te kijken of die dat voor elkaar kunnen krijgen. 

het andere mobiele nummer dat ik je profiel staat, daar ben je momenteel op bereikbaar?

Reputatie 3
Badge +1

Ik weet niet of dit nog lukt @Kerkdriel, maar ik ga een specialistische afdeling aansturen om te kijken of die dat voor elkaar kunnen krijgen. 

het andere mobiele nummer dat ik je profiel staat, daar ben je momenteel op bereikbaar?

 

Dag Maja, 

Yes, het andere nummer is waar ik op bereikbaar ben. Alvast super bedankt voor het checken. 

Gr Ruud 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Nog even een aanvullende vraag zodat ik het verzoek zo compleet mogelijk door kan zetten: het prepaid nummer is bij ons geregistreerd door een ander persoon, hoe zit dat precies? Wie is deze persoon en wat is er de reden voor dat jij hierover contact met ons op hebt genomen? 🙂

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt! Nog even een aanvullende vraag zodat ik het verzoek zo compleet mogelijk door kan zetten: het prepaid nummer is bij ons geregistreerd door een ander persoon, hoe zit dat precies? Wie is deze persoon en wat is er de reden voor dat jij hierover contact met ons op hebt genomen? 🙂

 

Klopt, dit was het telefoonnummer van mijn schoonmoeder. Die is helaas overleden en daarom hebben wij dit nummer overgenomen. Meer details kan ik je geven in een privé bericht. Lijkt me niet handig om hier persoonsgegevens te delen. Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik had al zo'n vermoeden, gecondoleerd 😓

Nu kan ik zelf voor je aan de slag gaan met een onzekere uitkomst, maar ik wil je eigenlijk aanraden om contact op te nemen met onze speciale nabestaandendesk. De collega's daar weten precies hoe ze dit aan moeten pakken. Je kunt ze gratis bereiken via 0800-0201 555. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik had al zo'n vermoeden, gecondoleerd 😓

Nu kan ik zelf voor je aan de slag gaan met een onzekere uitkomst, maar ik wil je eigenlijk aanraden om contact op te nemen met onze speciale nabestaandendesk. De collega's daar weten precies hoe ze dit aan moeten pakken. Je kunt ze gratis bereiken via 0800-0201 555. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur. 

Ok..... Maar dit kan niet online geregeld worden?

 

Reputatie 7
Badge +20

De Nabestaandendesk is alleen telefonisch bereikbaar.

Wat ik online voor je kan doen is een ‘gewoon’ verzoek indienen om het nummer weer te activeren, maar de kans bestaat dan dat dit niet gaat lukken omdat het nummer al langere tijd geleden afgesloten is. Uiteraard doe ik dat graag voor je, als dat je voorkeur heeft, maar mijn advies om de Nabestaandendesk te bellen hiervoor blijft wel staan!

Reageer