Beantwoord

Kan geen internetbundel bestellen uit prepaid beltegoed

  • 11 October 2019
  • 21 reacties
  • 418 keer bekeken

Badge
Sinds de laatste update van de KPN Prepaid App, staat mijn beltegoed op €0,00 en kan ik geen internetbundel activeren, omdat ik hoegenaamd onvoldoende saldo heb.
Ook na uitloggen en opnieuw activeren blijft het saldo €0,00.
Ik heb echter nog in de €20 beltegoed, ook volgens #107*. Kan gewoon bellen en SMS-en; dit gebruik wordt ook gewoon getoond in de App.
Het gaat hier om gewoon beltegoed, geen bonustegoed.
Wat is er misgegaan bij de update???
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 October 2019, 18:07

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +21
@Ninos, ik heb zojuist ook in het topic waar jij ook op gereageerd had een reactie gegeven! Dus mocht ik een bundel voor je kunnen activeren vanuit het tegoed dan hoor ik het graag!
Badge
@Susan, als je mij een bundel van €3.99 zou kunnen activeren, dan heel graag. Als het goed is, is mijn 06 bekent.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
@Ninos, bedankt! Ik heb een bundel voor je aangezet (van € 4,99, die van € 3,99 kon ik niet aanzetten). Die € 1,00 heb ik vergoed en weer toegevoegd aan je tegoed! 🙂
Badge
@Susan_ Ik krijg steeds meer het idee dat de problemen met de app en met het bestellen van de bundel twee aparte problemen zijn. Het gaat namelijk telkens om die van € 3,99 die niet uit het beltegoed te bestellen is (niet vanuit de app, maar ook niet met de belcode).
Badge

@Susan, bedankt 😊

Reputatie 7
Badge +21

@Theo B., klopt inderdaad! Inmiddels is er vannacht een fix geweest en hebben we het inmiddels getest. De bundel zou nu weer aangevraagd kunnen worden. Het onderzoek naar de verkeerde weergave in de app loopt nog, hier kom ik zo snel mogelijk op terug!

@Ninos  graag gedaan! :)

Badge

@Susan_  de app lijkt ook weer te werken :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +21

@Theo B., top bedankt voor je terugkoppeling :) En nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Badge

@Susan, bij mij werkt de App helaas nog steeds niet..... alles staat nog steeds op €0 en volgens de App gebruik ik ook geen bundel. 

Reputatie 7
Badge +24

@Susan, bij mij werkt de App helaas nog steeds niet..... alles staat nog steeds op €0 en volgens de App gebruik ik ook geen bundel. 

Hi Ninos, ik neem het even over van Susan. 

Zou je de app willen verwijderen en opnieuw installeren? Werkt het dan nog steeds niet? Plaats hier even een screenshot en laat ons weten welk toestel je gebruikt en vooral welke versie van het besturingssysteem. Bijvoorbeeld iOS 13.xxx

Badge

@Alex_P,  na het verwijderen van de App en weer installeren is niks veranderd. Alles staat nog steeds op nul.

Ik heb een Huawei Y7, loopt op Android 7, Emui-versie 5.1.3

 

Badge

 

Reputatie 7
Badge +24

Voor de zekerheid, je hebt wel de prepaid app gedownload en niet de reguliere app? Zie je de juiste bundels wel als je via je pc/laptopt inlogt in Mijn KPN? Dit om te achterhalen of het aan de app ligt of aan de koppeling zelf met het systeem. 

Badge

@Alex_P, ik gebruik gewoon de Prepaid App. Alles staat op nul; ik kan wel gewoon het verbruik zien (SMS-jes etc). Het door mij ingestelde tarief is ook niet meer zichtbaar. 

Heb momenteel geen computer ter beschikking, maar kijk dit zsm na. Laat je dan meteen iets weten. 

Reputatie 7
Badge +21

@Ninos, dat is vreemd! Het besturingssysteem voldoet aan de eisen en je hebt ook gewoon tegoed erop staan (zichtbaar in het systeem bij ons). Wat krijg je terug als je jouw tegoed opvraagt via *101# ? 

Ik ga het in ieder geval doorzetten naar de specialisten, jouw specifieke geval!

Badge

Als ik *101# gebruik, zie ik wel mijn tegoed.

Probeer woensdag om bij kennissen op de computer in te loggen en te kijken wat dan gebeurt. 

Badge

@Alex_P, via de computer kan ik wel alles inzien; beltegoed, restant en houdbaarheid van de bundel en ook het door mij ingestelde tarief.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Ninos, vreemd! Dan zit het echt in de app. Wil je hem nogmaals verwijderen (de app) en opnieuw installeren? De specifieke situatie heb ik doorgegeven, maar ik heb hier nog geen reactie op. Dus dat is nog heel even afwachten!

Badge

@Susan, ik heb de App nu 2x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alles blijft op 0 staan. Ik geef het op...... 

Badge

@Susan, de App doet het weer 😊

Weet niet wat jullie gedaan hebben, maar het heeft gewerkt..... De App heeft net een update uitgevoerd. 

Hartstikke bedankt!

 

Alleen klopt het verbruik nu niet; een SMS kost nu 80 euro en ik heb iets van 1300 nog wat euro verbruikt aan belkosten..... Mijn tegoed klopt wel. 

Reputatie 7
Badge +21

@Ninos klopt er zijn nog steeds problemen. Ze volgen elkaar een beetje op heb ik het idee.. Volg ons centrale topic hierover voor meer informatie en updates! ;)

Reageer