Vraag

Kan geen prepaid tarief wijzigen in KPN Prepaid App

  • 5 December 2022
  • 19 reacties
  • 188 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb nu een Prepaid tarief “KPN Vast tarief - 2015” .

Ik wil dat wijzigen naar "KPN Prepaid Bel-SMS tarief 2021”.

Deze staat echter niet vermeld in de KPN Prepaid app.

 

Enige idee hoe dit wel kan.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Control85 en welkom hier op ons forum :)

Dat kan ik vanaf hier voor je aanpassen dus goed dat je hier melding van maakt! Zou jij je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt.

Beste moderator,

Momenteel maak ik gebruik van het KPN Prepaid tarief  ‘’KPN Piek & Dal – 2015’’

En wil switchen naar   ‘’KPN Prepaid Bel-SMS tarief 2021 ‘’

Echter deze keuze  staat niet in mijn prepaid app

Hoe kan ik dit wijzigen In mijn prepaid app?

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Styres en bedankt voor jouw bericht!

Dat kan ik voor je aanpassen dus goed dat je hierover aan de bel trekt. Als jij je forumprofiel in zou willen vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan dan kan ik hiermee voor je aan de slag gaan :) 

 

Bedankt voor de snelle reactie

Forum profiel was ingevuld maar voor de zekerheid nogmaals ingevuld

m.vr.gr Styres

Reputatie 7
Badge +12

 

Bedankt voor de snelle reactie

Forum profiel was ingevuld maar voor de zekerheid nogmaals ingevuld

m.vr.gr Styres

Dankjewel @Styres :)
Ik heb dit net voor je aangepast en zo zou het goed moeten zijn. Kan zijn dat je je toestel nog even uit - en moet zetten. Laat je ons voor de zekerheid nog even weten of het zo in orde is?

Helaas kan ik de wijziging nog niet zien ik heb eerst  Mijn KPN geopend en gekeken daar kan ik nog geen keuze maken zie de  schermafbeeldingen De telefoon uitgezet en daarna de prepaid app op mijn telefoon geopend Daar kan ik wel  onder Tarief '’KPN Prepaid TariffPlan'’ openen en daarna Mijn tarief. Maar  onder mijn tarief staan dan nog allerlei keuze mogelijkheden maar niet de keuze van het tariefplan  ‘’KPN Prepaid Bel-SMS tarief 2021 ‘’ Mogelijk dat ik nog langer moet wachten?

 

 

 

screenshot van  de telefoon in de prepaid app

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Is dat nu nog steeds het geval @Styres?
Ik heb net even gekeken maar hij zou zo goed moeten staan. Als het nog steeds niet goed is, laat me dit dan vooral weten zodat ik kan gaan zoeken naar een oplossing. 

Helaas  de wijziging is nog niet zichtbaar Zowel in '’Mijn KPN'’ als in de prepaid app  geen wijziging ( zie  ook de afbeeldingen van de screen shots die ik  eerder verstuurd heb

Reputatie 7
Badge +12

Heb je je nummer al eens ontkoppeld uit de KPN app en deze vervolgens opnieuw aangemeld @Styres?

Wil het nummer wel ontkoppelen maar kan zelfs op het ogenblik kan ik de prepaid app via mijn toestel niet openen Ook ik via de omweg als ik eerst inlog op mijn KPN inlog lukt het niet meer om de prepaid app te openen.

Nu kan de ik de prepaid app verwijderen en opnieuw installeren, maar ik weet niet wat er dan gebeurd.

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Wil het nummer wel ontkoppelen maar kan zelfs op het ogenblik kan ik de prepaid app via mijn toestel niet openen Ook ik via de omweg als ik eerst inlog op mijn KPN inlog lukt het niet meer om de prepaid app te openen.

Nu kan de ik de prepaid app verwijderen en opnieuw installeren, maar ik weet niet wat er dan gebeurd.

 

 

In dat geval kun je de prepaid app wel eens verwijderen en dan opnieuw installeren, ben benieuwd of dat verschil maakt @Styres!

Prepaid app opnieuw geïnstalleerd zie geen verschil

Daarna de telefoon volledig uitgezet en daarna herstart uitgevoerd, helaas de instellingen blijven onveranderd. Daarna de KPN prepaid nogmaals opnieuw geïnstalleerd de situatie blijft onveranderd

Reputatie 7
Badge +12

Prepaid app opnieuw geïnstalleerd zie geen verschil

Daarna de telefoon volledig uitgezet en daarna herstart uitgevoerd, helaas de instellingen blijven onveranderd. Daarna de KPN prepaid nogmaals opnieuw geïnstalleerd de situatie blijft onveranderd

Om heel eerlijk te zijn, sta ik dan ook even voor een raadsel @Styres omdat alle instellingen hier goed staan. Daarom heb ik iemand in de organisatie deze kwestie voorgelegd met de vraag wat er moet gebeuren zodat jij de juiste tarieven hebt. Zodra ik terugkoppeling krijg, laat ik je dat uiteraard meteen weten! 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Styres, excuses voor mijn late reactie. Ik neem aan dat het probleem nog steeds speelt aangezien ik niks meer van je heb vernomen. Ik heb inmiddels wel terugkoppeling maar nog geen oplossing, hier wordt verder naar gekeken. Ik probeer echt zo snel mogelijk om duidelijkheid voor je te verschaffen en kom hier z.s.m. bij je op terug!

Beste Moderator,

Al een tijd niets meer vernomen over een mogelijk oplossing van dit probleem

m.vr.gr

Styres

Reputatie 7
Badge +12

Beste Moderator,

Al een tijd niets meer vernomen over een mogelijk oplossing van dit probleem

m.vr.gr

Styres

Hoi @Styres, helaas klopt dat :( Ik wacht nog steeds op een reactie van de ontwikkelaars en zal ze meteen nogmaals vragen om hier z.s.m. op terug te komen! 

Beste Moderator,

Via een tip op dit  forum het KPN nummer 0800-0402 gebeld  Volgens de KPN medewerker is mijn oude prepaid Tariefplan uit 2015 reeds op 19 januari 2023 omgezet naar '’KPN Prepaid Bel-SMS tarief 2021'’

Mogelijk is het probleem vanaf 19 januari opgelost ,kan dit helaas in de KPN prepaid app of in Mijn KPN omgeving niet verifiëren. Ik ga ervanuit dat het tariefplan is omgezet

M.v.gr

Styres

Reputatie 7
Badge +12

Beste Moderator,

Via een tip op dit  forum het KPN nummer 0800-0402 gebeld  Volgens de KPN medewerker is mijn oude prepaid Tariefplan uit 2015 reeds op 19 januari 2023 omgezet naar '’KPN Prepaid Bel-SMS tarief 2021'’

Mogelijk is het probleem vanaf 19 januari opgelost ,kan dit helaas in de KPN prepaid app of in Mijn KPN omgeving niet verifiëren. Ik ga ervanuit dat het tariefplan is omgezet

M.v.gr

Styres

Hoi @Styres en bedankt voor je terugkoppeling :)
Ik ben het meteen voor je gaan controleren en het tariefplan staat nu inderdaad gewoon goed, gelukkig maar. Ik zal dit ook weer doorgeven aan de ontwikkelaars want het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er in de tussentijd precies is gebeurd. Voor jou maakt dat verder niet omdat alles nu in orde is. Ik wil je bedanken voor je geduld en de fijne communicatie!

Bedankt