Beantwoord

Kan geen sms ontvangen in het buitenland

  • 23 October 2019
  • 7 reacties
  • 750 keer bekeken

Ik heb een prepay mobiel en ben in buitenland. Ik heb netwerkbereik maar kan toch geen sms berichten ontvangen. Hoe op te lossen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 October 2019, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@MarcB71. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen sms kan ontvangen in het buitenland. Kan je zelf wel een sms versturen? Zou je je naam, postcode, huisnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik voor je uitzoeken of er vanuit onze kant iets wordt geblokkeerd. Laat je een bericht achter wanneer je je gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!

Vikash, wil ik best doen maar kink werkt niet. Kan overigens ook geen sms versturen of bellen

Reputatie 7
Badge +21

Wat vreemd dat het linkje niet werkt. Je mag mij ook een privébericht sturen met daarin jouw gegevens. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Vikash als ik even mag inbreken.

Wij zien geen link KPN Forum profiel waar we op kunnen klikken, maar alleen het volgende:

 

Misschien een volgend hoofdstuk in de problemen met het plaatsen van links op het forum? Ik zie hetzelfde gebeuren in reacties van andere moderatoren.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het doorgeven @RBxx . Dit was mij nog niet opgevallen, maar zie het nu ook. Ik zal er rekening mee houden. :thumbsup_tone3:

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Vikash , het viel me de afgelopen dagen al vaker op bij reacties van moderatoren, meestal bij verwijzing naar het forum profiel. Bijv. Bart en Susan (o.a.) zag ik “in de fout” gaan :sunglasses: . Zegt het voort….

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat je op 12-06-2019 een sms hebt ontvangen waarin wordt aangegeven dat je het mobiele nummer 6 maanden niet hebt gebruikt. Als je langer dan 6 maanden geen gebruik maakt van jouw prepaid sim-kaart wordt je beltegoed voor 90 dagen bevroren. Dat betekent dat je nog wel gebeld kan worden, naar gratis nummers kan bellen en het beltegoed kan opwaarderen. Om het beltegoed weer vrij te maken moet je het tegoed binnen 90 dagen opwaarderen. Wanneer je dit niet doet komt het nummer te vervallen en kan je er geen gebruik van maken. Dit is bij jou het geval. Het mobiele nummer en simkaart werkt dus niet meer. Helaas kunnen we dit niet meer terugdraaien:disappointed_relieved: