Vraag

Kan gratis internetbundel prepaid niet activeren

• 2 december 2018
  • 33 reacties
  • 1415 keer bekeken

wie heeft er ervaring met de december aktie van kpn prepaid.500 mb gratis internet en 3 dagen gratis bellen.je kan de bundel alleen niet activeren slechte zaak van kpn iets geven wat niet werkt.😣😣

33 reacties

Lukt bij mij ook niet, weet niet waaraan dit ligt. Weet iemand misschien daar wat raad op.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo Johan en @Mezelf, welkom! Ik heb de instructie er even bij gehaald.

Kies in het menu van de KPN Prepaid App voor "bundels". Klik vervolgens op "december actie" om je gratis 500 MB december bundel te activeren. Verder hoef je niets te doen. Het gebruik van de bundel kun je terugvinden bij "Historie".

Maak je nog geen gebruik van de KPN Prepaid App? Volg dan de volgende drie stappen:
1.Download de KPN Prepaid App op www.kpn.com/downloadprepaid voor je iPhone of Android toestel
2.Open de app en registreer je Prepaid 06-nummer
3.Voer de verificatie-code in

Je kunt nu gebruik maken van de KPN Prepaid App.

Waar gaat het precies mis bij jullie? Willen jullie daarnaast je forumprofiel updaten met je 06-nummer? Dan kijk ik wat er aan de hand is.
helaas heb je mijn bericht niet goed gelezen. de app werkt namelijk niet.
je kan die gratis bundel niet activeren.
Mij lukt het ook al drie dagen niet om de gratis internetbundel van 500 mb te activeren. Foutje in de app?
Ook bij mij lukt het niet als ik bundels aantik staat de gratis bundel er niet tussen terwijl bij een kennis van mij dat wel was. Dankuwel kpn voor dit gratis kado.
Kan ook niet activeren... Mooie aanbieding.
Reputatie 7
Badge +27
Ha @johan .d.r zo bedoelde ik het niet 😉. Ik was vooral benieuwd waar het precies mis gaat. Ik begrijp van @I-f (welkom!) dat de bundel er niet tussen staat. Is dat bij jullie allemaal het geval? Ik ga er achteraan!

@Jola18 en @EdjeD jullie ook welkom! Niet echt handig dit dus :-(

Willen jullie me allemaal laten weten welk toestel je gebruikt en je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan kan ik intern doorgeven dat het niet werkt. Ik hou jullie op de hoogte! Excuses voor het ongemak!
bij mij en mijn vrouw staat de bundel wel in de app .als je hem aanklikt staat er.
de gratis 500 mb december bundel kan niet worden geleverd.probeer het op een later moment nog een keer.
De gratis bundel staat bij mij boven de andere bundels in de app. Als ik de link aanklik krijg ik als melding: de gratis decemberbundel kan niet worden geleverd. Probeer het op een later moment nog een keer. Ik heb een samsung a3 (2017)
ik heb mijn profiel al aangevuld.maar ik heb een samsung s6 en mijn vrouw een samsung a5
IIk heb een samsung j3
Reputatie 7
Badge +27
Dank voor jullie snelle reacties! Ik mail er direct achteraan en houd jullie op de hoogte.
👍🏻
Bij mij dezelfde tekst: Bundel kan niet geleverd worden.
Ik heb een oude Samsung met G3 en ik dacht dat het daaraan lag, maar anderen hebben hetzelfde probleem met nieuwe toestellen.
Ik heb een iPhone 5S
ook bij mij kan de bundel niet geleverd worden
Mijn 06...stond er al in. Heb n Huawei Smart. Mijn zoon heeft ook dezelfde mobiel en heeft t zelfde probleem. Kan niet activeren probeer het een andrre keer nog een weer.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @HMM en @Doro welkom! Het lijken allemaal verschillende toestellen, dus ik kan me inmiddels niet meer voorstellen dat het daar aan ligt. Waar het wel aan ligt, is nog niet helemaal duidelijk. Wel heb ik al bevestiging gekregen dat het uitgezocht wordt. Zodra ik meer weet, laat ik het horen!

@EdjeD had ik gezien, is reeds doorgegeven 🙂 Hopelijk wordt het snel opgelost!
Zoals het uitziet bestaat het gratis bundel helemaal niet.
Reputatie 7
Badge +27
Er wordt me gevraagd of jullie allemaal de KPN Prepaid app hebben gedownload en het niet proberen via de MijnKPN app. Willen jullie me laten weten of dat het geval is? En anders het eens met de KPN Prepaid app proberen?

@johan .d.r , @Jola18 en @l-f ik had jullie nummers als voorbeeld doorgegeven. Voor jullie wordt de bundel er handmatig opgezet, jullie hoeven het dus niet opnieuw te proberen.
Nadat het ook op die manier eerst niet lukte is het nu meteen gelukt.
Bedankt Marciap
De p ging per ongeluk. Ik bedoel natuurlijk Marcia
Ja. Heb de app gedownload en daar kan ik dus niet activeren.
Marcia, het is gelukt... Ik kon nu ineens activeren.
Reputatie 7
Badge +27
Wat fijn! Dan hoop ik dat het nu inderdaad is opgelost! Mocht er toch nog iemand zijn waarbij het niet lukt, laat het hier gerust weten.

Aan alle anderen: veel plezier van de bundel!

Reageer